kimmels Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hei! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få litt mere gamp i opelen min ? Linker til sidene jeg kan kjøpe det fra ? :) takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 protrim.no kan skaffe deg komplett dbilas kit. Ellers har du regal i england som også lager turbo kit. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmels Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hvis jeg setter inn turbo-kit, hva mer må jeg gjøre med bilen da ?:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 jg er ikke 100% sikker, men bremser fra 2,0l turbo utgaven er nok ikke negativt. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmels Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 hehe takk takk :) Vet du av noe billigere trim ? som kanskje er litt lettere å sette på ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Enkleste hvis du skal ha litt effekt er grovere eksos + dbilas induction kit (nytt luftfilter system) og chiping av hjernen. Hvem som kan chipe om hjernen har jeg ikke sjekket så mye rundt (har samme motor selv, men bruker pengene i første omgang på utseende) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmels Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 hehe, shønner :) nei får se litt hva jeg skal gjøre med den, noe må i allefall gjøres!:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg