Aamodt Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Tar litt ekstra tid før jeg får bilen, var feil rammenr som stod i vognkortet tror jeg. Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 *sukk*, jaja blir nok fanger nermere mot sommeren uansett:) Og jeg trenger original front og bakfanger ;) Så om du vil selge de for en billig penge så er jeg klar! :D Ø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Og jeg trenger original front og bakfanger ;) Så om du vil selge de for en billig penge så er jeg klar! :D Ø Hvor mye vil du gi?:P alt er tilsalgs for rette pris^^ Da har jeg fått bilen hjem! Kommer bilder i morra når jeg har fått vasket den:D håper på fint vær!:D Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Vi venter spent på bilder her ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hva bruker dere til å hoste opp bilder? Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hva bruker dere til å hoste opp bilder? Jeg bruker Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Og jeg trenger original front og bakfanger ;) Så om du vil selge de for en billig penge så er jeg klar! :D Ø Jeg har orginal front og bakfanger om du vil ha :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Tror jeg bare skal feste kassene med borrelås, noen som har vært borti det? funker det bra? Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Har ikke vært borti det, men det skulle vel funke fint.. Du burde vel forresten ikke skrive i støvet på bilen da det fort kan bli riper av det.. Ikke noe fint om sommeren med nyvasket bil, der man kan se antydninger til "hei" på pansret :p Så også at du var ute etter felger, og jeg har noen 17" om du vil kjøpe.. Kan se bilder av de på den linken om bilen min jeg la på forige side.. Send PM om det skulle være aktuelt :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Bilder? Hvor? heh Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Første post :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Har ikke vært borti det, men det skulle vel funke fint.. Du burde vel forresten ikke skrive i støvet på bilen da det fort kan bli riper av det.. Ikke noe fint om sommeren med nyvasket bil, der man kan se antydninger til "hei" på pansret :p Så også at du var ute etter felger, og jeg har noen 17" om du vil kjøpe.. Kan se bilder av de på den linken om bilen min jeg la på forige side.. Send PM om det skulle være aktuelt :) Jeg er egentlig klar over det, var ikke meg som skrev:P Jeg skal kikke på felgene å sender deg en pm:) Har foresten lagd ferdig begge kassene, trukket strømkabel fra batteriet og phonokabel fra cdspilleren.. Mangler kun å trekke og feste kassene:) Jeg har noen flere bilder, skal jeg bare legge flere og flere i første post for å holde kontroll eller? Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Motor har du? =) Så bra ut dette, her trengs det vask! =) hhe Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg har en stusselig liten 1,8 med 115hk :P Trengs en vask kan du si ja:P men gidder ikke vaske i kulde / regnevær så får vente til godværet kommer:) eller ivertfall oppholdsvær:P Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hehe, skjønner :) Du burde skaffe deg Black Blend lykter og XC-grill, de gjør bilen mye cleanere og finere :) Ellers har vi blitt så mange X40-eiere, at vi må få arrangert et treff mot sommeren syns jeg? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg