super roof Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 er ikke sikker på hvor felgene er bestilt, har en kompiss som jobber på det lokale verkstede, som har tatt noen telefoner å prute runde, jeg betaler mindre nå for dekk å felg omlegging å frakt, enn murdock hotroad shop skulle ha for bare felgene uten frakt, er spent jeg å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 da er felgene på plass, bilen ble skitten før jeg vant å ta bildene:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Stilrent! Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Se der ja.... Det er alltid like hyggelig med slike bilder, blir liksom en helt annen bil.Noen andre planer for bilen fremover?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 var ikke planen å gjøre så my mer før til høsten nei, må bruke den litt å da, er litt i tvil om jeg skall sote litt ruter, blir lys film på side rutene å litt mørkere bak, men synes bilen så fin ut uten film på bildene. men liker ikke å være noe mer til utstilling enn nødvendig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 må sote ja.. hehe.. ser jo ut som ett glasshus..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hasse63 Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Du må knacke mer på trattarna :viske: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Du må knacke mer på trattarna :viske: ser strøkene trattarna dine:) var bare for å teste ville ha litt mere lyd fra gasserene. vurderer å kjøpe meg ett sett, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hasse63 Skrevet Mai 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2008 strøkene? Vad/ var köpte du för trattar? Mina är hemgjorda som du kanske vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_b Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Var det hos Mekonomen du kjøpte de lesjöfors-fjærene dine ? Prisen på de? Hjemmesidene til mekonomen var jo udugelige å navigere seg rundt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 jepp mekonomen ja, tror det var 2200kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 strøkene?Vad/ var köpte du för trattar? Mina är hemgjorda som du kanske vet. har ikke kjøpt enda, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 var på vårmønstring til custom cowboys i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 På Steinkjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg