super roof Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 blir litt ettervert, men er vel ikke det dårligste utgangspunkte heller da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hjelper seg detta:) fin bil du har, syns det ser ut som et bra utgangspunkt;) Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 i dag har jeg justert ventiler, har aldri prøvd å justere ventiler før, så jeg var litt spent,kakla bra før jeg bynte, tok med meg rep hadboka til båten å satte i gang, justerte monterte å kakla like ille, plukka sundt med godt mot en gang til, men først sjekka jeg litt på nette å fant ut, det var 0.4 i stede for 0,5 som det var på pentan, ble greit til slutt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 har bestilt meg synk utstyr, å synk forgasserene i dag, tror det ble greit, mangler choke viren nå må finne på en patent på den, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyggen Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Effekt i b20en med dobble su????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Effekt i b20en med dobble su????? er vel ikke det store å hente på bare dobbel su, vet att volvo penta med en gasser her 115hk og 130hk med dobbel. lurer litt hvor mye hk det er i motoren min nå. går ganske godt. er litt større ventiler på den siste b20,ene. er 76 min er 44 inn 35 ut på den, mens den b20,en som er i amazonen har 42inn 35 ut. så har jeg simons sportsanlegg 2 tom, og dobbel su med zh nåler å polerte insug. vurderer kg 17 kam til sommeren, men su,ene, bør vel byttes med weber for å få noe over 130 140 hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 skifta høyre skjørt i dag så ikke helt friskt ut, var faktisk helt opprusta bestilte meg ett nytt, som jeg har bytta i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 starta som smått å lage meg hatthylle å da noen bilder av haitek synk inst som jeg inverterte i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 var på biltema å handla litt høytalere i går, å tilpassa litt hatthylle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Greipstad Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 dette blir bra:) syns svart er den fineste fargen på amazon. men betalte du 438 kr per blinklys? Siter 1966 Volvo Amazon b20 1993 Nissan 200sx s13 ca18det 1992 Audi S4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 jo da svartfargen er grei den ja, er utrolig blank i lakken å til å være fra 65, men lakken var vel bedre da var vel før miljø hysteriet. blink lyktene var svin dyre ja, men er vel dårlig med pirat deler å finne, er hella lykter dette, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 er veldig usikker på om det blir 15 eller 17 toms felger, vill ha litt gummi å,men 17 er definitift mest rått. inspill for eller mot er ønskelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 dahar jeg bestilt 7x17 American Racing Torque trust II Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 syntes det var litt lite lyd fra forasseren, så jeg bestemte meg for å prøve å lage meg tretter, så var det bare å bynne å klippe å banke blikk. ble litt kortere enn de var på bilde er 65mm nå men syntes de ble litt for korte med de orginale filterene så jeg bestilte noen nye filter ble litt gromere lyd, skall bestille meg tretter på lysaker ettervert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfert Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Blir bra dette her, hvor har du bestillt felgene dine fra? Gleder meg til å se bilder av de montert... Stå på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg