Stian1301 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Som tittelen sier, er det fort gjort å bytte kupevifta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 på fleste 626 er det en kontakt og tre skruer 10mm som sitter under hanskerummet. null stress, tar 5 min. Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
windigo Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Jeg trenger å bytte motstanden i kupevifta. Vifta funker bare på 3 og 4. Er det lett? Hvor i vifta sitter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
windigo Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Ja, så folk skjønner litt mer av hva jeg mener er bilen en '91 mod. 626 LX st.v. Hvor sitter motstanden i kupevifta i denne bilen? Er nesten sikker, men det hadde vært fint med tips fra noen som er halt sikre :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Motstanden sitter monter utenpå viften. Bare 2 skruer som holder viften. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg