hyys84 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg vet at om man har registreringsnummeret på en bil, kan man sende en tekstmelding til noe og finne eiger. Men, hva om jeg har eiger? Kan jeg da finne litt informasjon om hvilken bil personen har? Døme: Send <Bil Ola Nordmann> SVAR: Volvo 240, oransje, registrert 1976 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elnes Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 det tror jeg ikke.. har hvertfall aldri hørt om noe sånt, synes ikke det høres direkte logisk ut heller. Det er logisk at bilen blir registert med en eier, men ikke at en person blir registert med hva slags bil han har, hvis du skjønner.. :P Siter 83`porsche 924 (solgt) 83`porsche 944 (delebil) 84`porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg vet at om man har registreringsnummeret på en bil, kan man sende en tekstmelding til noe og finne eiger. Men, hva om jeg har eiger? Kan jeg da finne litt informasjon om hvilken bil personen har? Døme: Send <Bil Ola Nordmann> SVAR: Volvo 240, oransje, registrert 1976 Du kan ringe Statens vegvesen. Forresten: svar på PM. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 reg nr til 2282 :) Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 reg nr til 2282 :) Les hva trådstarter spør om før du svarer Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 reg nr til 2282 :) Les først, svar etterpå (eller ikke) :spin Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg