Gå til innhold

vindusheisen knakk

Ranger emnet


phax.

Anbefalte innlegg

hva kosta låskassa? Har også en def microbryter i førerdøra:-(

Møller skulle vel ha en 1200,- mener jeg og huske. Har ikke tatt meg råd til det enda.. stiv pris når låsekassa er helt fin ellers. Finner sikkert billigere andre plasser hvis man leter litt.

 

hvordan finner man ut hva dør bryteren er gåen i?

 

Kan det være noe annet enn mikrosensoren egentlig? Har bare konkludert med at det må være den ettersom det er en vanlig feil på disse bilene.. dårlig lodding eller no slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Møller skulle vel ha en 1200,- mener jeg og huske. Har ikke tatt meg råd til det enda.. stiv pris når låsekassa er helt fin ellers. Finner sikkert billigere andre plasser hvis man leter litt.

 

 

Hehe ikke jeg heller ,ble mye annet til bilen som var mye mer fristende . Som spiller med navi/dvd og lykter og en del annet gøy:spin

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kit'et inneholde som nevnt nye fester og nytt wire-kit. Jeg tenkte som så i går kveld at jeg jo godt kunne bytte wire også når jeg først var i gang. En haug med gloser senere måtte jeg kapitulere og sette på det gamle wire-kit'et igjen. Uansett hva jeg gjorde så fikk jeg ikke den nye wire'n hekta over den siste trinsa (alle guider var på plass og fjørene sammenklemt).

 

Eneste forskjellen jeg kunne se var at beskyttelsen som sitter over selve wire'n var litt lenger på den nye. Mulig det var nok. Uansett så funka det fint med den gamle.

 

De DYI trådene på det amerikanske forumet var gull verdt. Operasjonen viste seg jo å være ganske enkel, bare litt tidkrevende. Hvis man ikke ønsker å ødelegge de plastnaglene som holder plaststøtta til låsekasse anbefaler jeg å handle inn en sånn 8mm 12-kant bit i forkant. Jeg prøvde å løsne min låsekasse med både Torx og umbrak uten hell. Satt dønn og hadde tatt skruen hvis jeg fortsatte. Endte med å borre ut.

 

Hvis du trenger delenummer på det kit'et så hyl ut. Jeg har esken hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår