guttegutt Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Hei, jeg har en Toyota corolla 85 modell hvor jeg nå har kjøpt et komplett anlegg til. Men jeg tok ut den gamle radion og sliter nå med å få strøm til den nye cd-spillen.. noen som vært borte i lignende, eller vet hva jeg må gjøre, jeg har prøvd meg frem litt med får ikke strøm. Etter jeg hadde prøvd litt fikk jeg en lyd i cd spillern og den slukte inn cd men fikk ikke no lys på displayet og det kom heller ikke no musikk.. Noen tips om hva jeg kan gjøre ? fins det kansje noen adapter fra den gamle "plastboks" full av ledninger eller må jeg koble manuelt ? "plastboksene" fulle av ledninger Som var fra før og i cd spiller passer ikke i hverandre. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hei se her: - Bilradiospesialisten Du får kanskje kjøpt overgang hos toyota, men like greit å koble selv :) Høres ut som du kun har spenning på memory.. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guttegutt Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hmm, spenning på memory ? jeg er ikke spesielt skilla på dette området. Har prøvd å koble manuelt men ikke mye suksess der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
147JTD Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hva slags cd-spiller er det? for på de fleste pioneer/sony/LG mm. har mulighet til å kunne bytte memory og konstantstøm-kablene, dvs som oftest den gule og røde. Måtte gjore det på Audien min.. Ellers kan du jo trekke en Ledning direkte fra batteriet, koble den på både gul og råd kabel. så kan du høre på musikk uavhengig av om nøkkelen står i temmimgen eller ei :D Siter Kalos, Aveo, G3, Swift ellerno' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Har du hatt ein analog radio i bilen, har du nok berre ein 12v der. Den er antagligt styrt av tenningen. So du må nok trekka ein ny ledning ifra batteriet til spilleren. (hugs sikring nær batteriet på 10a) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Du trenger nok ikke å trekke noen ny kabel.. Du må finne en kabel som altid har +12V.. Denne skal du koble på memory. Så må du finne en som har +12V når tenninga er på, denne skal du koble på +12V. :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg