Gå til innhold

Probe95: Ford Probe 95' 2,0i.

Ranger emnet


Buzz

Anbefalte innlegg

probe! det er bare sånn politiet i ski og omegn er... jeg har fått 2000 for dekk bak og krav om visning pga dekk bak og baklys... pluss masse tilsnakk pga såkalt råning...

 

 

mustang tror jeg så deg ved nesset her omdagen!

Nope, var ikke meg. Mustangen står sperra inne av en Jetta med halv motor jeg må dytte vekk eller sette sammen igjen før jeg kommer ut.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

etter det jeg har forstått angående park+kurve/tåkelys, så er kravet for kjørelys 21w. det vil da si at det er lov å kjøre med kunn park+kurve/tåkelys, MEN, man skal alltid til enhver tid kjøre med tilstrekkelig lys.

 

så egentlig skulle politiet stoppet alle som kjører med NÆRLYS+kurve/tåkelys da dette er feil lysbruk og FORBUDT.

 

 

jeg selv har printet ut det som står i den linken jeg la inn fra lovdata og har i bilen. ble stoppet i går, og lot dem lese det som stod og fikk bare beskjed om å kjøre videre. vet ikke om alle er like heldig som meg, men er jo vært forsøket

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du får si ifra da vettu :) sender deg mob nr mitt på melding. Så du får sende en sms ;)

Vurderer å kjøpe meg frontsett med Pioneer høytalere nå..

Koster veiledende 4495,-.. de heter TS-171PRS. Toppserien til Pioneer! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du får si ifra da vettu :) sender deg mob nr mitt på melding. Så du får sende en sms ;)

Vurderer å kjøpe meg frontsett med Pioneer høytalere nå..

Koster veiledende 4495,-.. de heter TS-171PRS. Toppserien til Pioneer! ;D

 

Oi, la meg sjekke prisen på det, kanskje du sparer noen kroner :happyhappy:

 

Har ikke fått noe melding enda. MSN'n min er henryjac@c2i.net (bruker ikke den som email). Jeg er hjemme i hele morra

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten le litt!!

Idag datt potta mi av etter vask med høytrykkspyler xD Jalla? ja...

Så nå tror jeg planene er å sette kursen mot Spydeberg for å få fiksa alt fra Kat. og bakover til rustfritt!

Skal gjøre dette på Ferrita tenker jeg... Noen som har erfaringr md dem? Tror jeg kliner til med dual-exchaust i samme slengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står veldig stille her nå. Har russetid nå, og mye utgifter på russebilen.. I tillegg røyk toppakninga på den igår. Og vi må ut med 12 000,- Og så ble anlegg for 15 000,- stjålet. Så nesten 30k ut av vinduet enkli.. Faen så kjipt.. Har ikke vært veldig heldige med bilen vår.

Her er ulykkesdyret Chevy G20 5L V6 Elsker bensin!

DSC00682.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ta kontakt med Satans Vegvesen og få litt info der. det trengs sikkert en del forsterkninger på bilen når du skaffer en del mer hester inn der..

Selv er jeg ikke helt sikker på det. Finn eksakt motorkode og hør med gutta på probetalk.com! de har peiling i massevis!

Men gå heller for KLZE motoren. Den passer rett i og da har du 192hk med engang! :) Og det er jo så absolutt rette tidspunktet å handle fra Usa nå! her er link forresten: http://www.probeaddiction.com/klze.htm

Her får du med alt du trenger og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår