Colli Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Har allerede kjøpt en av Espen_MG, elllers takk. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 jeg ser hvertfall ikke noe feil med det du skreiv Hehe, jeg mente at det bør vel fungere med det uttaket de har på biltema. Forgreining, slik at man får to hull å stappe noe i! ;) En til oljetrykksbryteren og den andre til giveren. Da får man både varsellyset i dash til å virke + måleren. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 sendte den i dag colli. har nok den før helgen da.. Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 slik at man får to hull å stappe noe i! ;) For dem som liker å putte den i 2ern så er det sikkert greit ;) Hehe, måtte bare. Er ikke noe i veien for å bare bytte ut brytern med en giver da, men kan være greit at ei lampa lyser og. Er mye enklere å legge merke til at ei lampe begynner å lyse enn å se på viseren på måleren. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Som regel så mister man oljetrykket under pådrag og da pleier det å gå at skogen uansett! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Som regel så mister man oljetrykket under pådrag og da pleier det å gå at skogen uansett! :P under pådrag? forklar denne litt. du mener vel lange svinger i høy hastighet? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Sorry, jeg uttrykket meg veldig uklart her. Kan jo virke som om oljetrykket blir mindre når man gir gass etter hva jeg skrev. Mente at når noe skjer i motoren som gjør at man mister oljetrykket, så skjer det som regel ved full gass, og da raser dritten uansett om lampen lyser eller ikke. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Sorry, jeg uttrykket meg veldig uklart her. Kan jo virke som om oljetrykket blir mindre når man gir gass etter hva jeg skrev. Mente at når noe skjer i motoren som gjør at man mister oljetrykket, så skjer det som regel ved full gass, og da raser dritten uansett om lampen lyser eller ikke. jasså? erfaring det her eller? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Sier seg vel litt selv at hvis du mister oljetrykket og har flat pinne, så raser noe før du har fått gav gassen. Eller kanskje bare jeg som ikke har reaksjonstid på mikrosekunder? :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg