Doc'en Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Hei, Jeg mangler et par deler før Bilen glir gjennom EU godkjeningen. Så da lurte jeg på om noen her ikke kunne funnet frem delene jeg trenger, helst på nettet, Mekonomen eller noe slikt? Hadde vært supert om noen kunne funnet frem det jeg trenger :) Her er listen som fulgte med som mangel lapp : Stopplys - defekter - Venstre Slitt Bærekule - Høyre Retningslys - Defekter - Venster - Fremme Bremserør svekket pga rustangrep - Bak Mangler retningslys - Høyre - Midten Siter Toyota MR2 MK2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Så egentlig trenger du 3 pærer, et stk bremserør og en bærekule? (hvis ikke det er noe jordingsfeil eller lignende. Stikk innom Bilextra, Torshov eller mekonomen så skaffer de deg alle delene du trenger. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg