emilskjo Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 hei. jeg har nettopp kjøpt meg en volvo org 940 GL som er 99% strøken. men den lader ikke. har bytta til nytt batteri og da går den i kanskje 20 min og da stopper den og gå. men den starter med kabler. er dynamoen min ødelagt? eller har noen no forslag? Mvh emil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Dynamo eller spenningsregulator(børster). Mål spenningen med motoren på tomgang Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilskjo Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 har hørt noe om en Print plate? hva har det og gjøre? kan det være den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Skru ut børstene du.. To skruer i bakkant av dynamo.. Der skal det være to sånne blyaktige pinner. Er dem helt nedslitt, har du grunnen. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 har hørt noe om en Print plate? hva har det og gjøre? kan det være den? Jeg hadde en lade feil påbiln min, 940GL 91mod.. Det var pga ladelampa ikke lyste, og jeg bytta pritnt plata. og da vart det som nytt.. Viss du ser noe i starten av min tråd, ser du bilde av den osv:) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Sett på tenninga å se om ladelampa lyser (lampetest), hvis ikke så lader den ihvertfall ikke. Er den ok så sjekk børster som det blir sagt, evt bare bytt uansett. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 hva er en prin plate?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg