turbotom Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Har fått med meg at Biltema nå skal satse stort på Vag-deler og tilbehør. De har tilogmed turboer på hylla nå!! I biltema-katalogen står det en modell til standard bensinturboer til Saab, og en til standard 1,8t Vag biler, altså en kopi av kkk k03 hvis jeg ikke tar helt feil. Men de har tydeligvis også slått ut håret og selger jaggu meg en "performance" Turbo til Vag biler også! hehe! Mitt spørsmål lyder som følger: Er det noen på siden her som har noen erfaringer med biltematurboene til VAG biler? Evt. om dere kjenner noen som har prøvd enten standardturboen eller den oppgraderte medellen Biltema selger? Det er jo litt penger å tjene HVIS det skulle vise seg at dette er brukbare turboer da! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 passer biltematurbo på 1,9 tdi?? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg