MagicM Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 hei, lurte bare på hvordan kupevarmer fungerer jeg. har et vanlig kontakt uttakk for 230v på passasjersiden. og jeg har kupevarmer, men når jeg prøver å få den til og svive vil den ikke. testet den hjemme i stuen så fungeret den ikke der heller. men, tenkte jeg skulle kjøpe ny. men er det bare motoren som lager strøm? eller trengs det noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 den kontakten er koblet opp mot kontakten til motorvarmer... du må altså koble til 230v for å få strøm på den Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Vis ikke ovnen fungerte inne heller er det noe galt med ovnen din. Du må som sagt koble til en ledning fra huset med 230v # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 hei, lurte bare på hvordan kupevarmer fungerer jeg. har et vanlig kontakt uttakk for 230v på passasjersiden. og jeg har kupevarmer, men når jeg prøver å få den til og svive vil den ikke. testet den hjemme i stuen så fungeret den ikke der heller. men, tenkte jeg skulle kjøpe ny. men er det bare motoren som lager strøm? eller trengs det noe mer? Hvis den ikke funka inne heller, kan det tenkes at den er ødelagt. Men det er ikke motoren som genererer strøm til kupevarmeren, du må nok koble til en skjøteledning med 230 V. Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Du får klare deg med en tråd. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg