Gå til innhold

hvordan funker kupevarmer?

Ranger emnet


MagicM

Anbefalte innlegg

hei, lurte bare på hvordan kupevarmer fungerer jeg. har et vanlig kontakt uttakk for 230v på passasjersiden. og jeg har kupevarmer, men når jeg prøver å få den til og svive vil den ikke. testet den hjemme i stuen så fungeret den ikke der heller.

 

men, tenkte jeg skulle kjøpe ny. men er det bare motoren som lager strøm? eller trengs det noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, lurte bare på hvordan kupevarmer fungerer jeg. har et vanlig kontakt uttakk for 230v på passasjersiden. og jeg har kupevarmer, men når jeg prøver å få den til og svive vil den ikke. testet den hjemme i stuen så fungeret den ikke der heller.

 

men, tenkte jeg skulle kjøpe ny. men er det bare motoren som lager strøm? eller trengs det noe mer?

 

Hvis den ikke funka inne heller, kan det tenkes at den er ødelagt. Men det er ikke motoren som genererer strøm til kupevarmeren, du må nok koble til en skjøteledning med 230 V.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår