titus41 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Jeg beholder nokk 60 forran og senkern 75mm bak. justerbart blei for dyrt, da jeg skulle kjøpe dem, men nå er den jo snart i den summen uannset så litt dumt hehe. men men funker for det:) bilder av golfern kommer snart. bare få lånt et skikkelig kamera nå så blir det saker :) Nå blir det anlegg framover :) har tatt ut alt det gammle rælet.. og nå skal godsakene inn :) her er noen av godsak bildene :) Morel Dotech Ovasion 6! US amp. XT4000D og US amp XT 1600.4 og snadder Evus kabler Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Skal du på VW/Audi treff til lørdag da? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 når og hvor er detta? send meg pm :) ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Treffet er på Hadeland. Jeg ville ikke senket mer bak enn foran, det ser ut som den er sigen i ræva. Justerbart får du ned til fem lapper, det er det verdt. Riv av speila, forresten ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 har nå endelig tatt meg tid til å fikse speedometeret mitt :) etter litt forskning og hjelp fra en på forumet. Her er da huset tatt ut :) pelle det fra hverandre det som var grunnen var at det var dårlig kontakt i loddetinnet. så jeg tinnet opp og tokk en liten bit av tinn oppå der igjen. det funket som bare det. jeg loddet bare helt til lasken av printkortet her er sluttresultat bildet. ikke pent men det funket iallefall. så nå sliter jeg ikke mer med at speedometeret detter ned og at bensinmålern spretter og hopper Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 fin golf detta. morro og følge med på tråder som det skjer mye og er masse bilder:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 ser du har fått lodda og herjet litt nå, fikk du det til og fungere igjen eller? mitt har funket siden jeg loddet det =) Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Takk for det. Ja liker å oppdatere litt. må jo ha noe å tukkle med i fritia og :) ja det funker som bare det :) smilte ganske bra når jeg så målerne funket igjen:) skulle brukt et mindre og spisere gassloddebolt men hadde ikke mer gass så brukte elektrisk. Siste bildet ser ganske grisete ut .. men det er pga fokus på kameraet desverre.. alt er fraskyvet slik at de ikke skal komme borti i hverandre.. dette passet jeg meget godt på. bare så det er sakt hvis noen kom til å klage på loddinga mi ;) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Her er 3 nye bilder av min golf 3 :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Da har jeg tatt meg tid til å smøre bremsene forran:) fikk ikke tatt bilde der det ligger kobberfett osv på men det er iallefall gjort. mangler bare å smøre trommlene bak nå :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 husk, stramma viftereima også ;) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Japp stemmer :) strammet og viftereima. så nå er den og stram og fin hehe. hva blir neste? Smøre trommler bak. bygge ny basskasse og kanskje litt glassfiber :) iallefall det som kommer til å skje nå Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Har da nå kjøpt meg noe som skal gjøre listene mer "originale" / sorte som de var før. øverste bildet er så klart før og under er etter. ble ganske overraska hvor bra resultatet ble! bytta like så greit de gammle bmw felgene over på golfen og testa åssen det så ut :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Da var det klart for årets lille vann overhaling på golfen :) her lekkes den for vann . ble også påfylt ekstra vann for å få ut alt av den gammle frostvesken som var der :) ut med det gammle inn med det nye vettu ! HEIMKOK :P!! 50/50 blanding av frostveske og vann det skal gjøre susen i vinter det ja . tappet på flaske og klar til fest :P fyllt opp og latt den lufta seg litt så var det bare å skru igjen lokket å peise på videre :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Skulle jo hatt den søte rosa g12 kjølevæska Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg