titus41 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Her er da mitt prosjekt. Bilen er en VW Golf 1.6 GL 1996 model prosjektet mitt går nå i starten ut på å få bilen i orden igjen etter det lille uhellet mitt. bildet under er før og etter. hold dere oppdatert. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 så litt kaldt ut å skru der :) fin bil btw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Her er fanger skrudd av :) og venstre lykt som er knust. Her har jeg skrudd ut skjermen, kobla ut blinklyset og fjerna kant lista. Her er alt skrotet og delene som ble pelt fra hverandre. lykta går ikke ann å fikse så jeg ser etter alternativ styling lykt. gammle lykten jeg har nå som er knust er Hella Celis lykt. koster 5800 for paret hos NBS i lier. og det blir for dyrt så hvis noen har en venstre Hella Celis lykt så skrik ut. eventuelt andre styling lykter og. Under construction^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Berntsen- Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 lykke til med oppretting av bilen. var synd med det uhellet Siter VW Passat 01 Mod Volvo 850 94 Mod (X) Volvo 240 87 Mod (X) Volvo 240 83 Mod (X) VW Golf 3 96 Mod (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Woho:) da har skjerm og fanger kommet i hus. takker for en god handel og god pris fra Jokke_gtr på forumet :) her er noen bilder pakka ut Prøvesatt skjerm beskytter og blinklys :) Under construction ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Lykke til med oppretting, ja! :) Dette ser bra ut. Glad du går for originalfanger, og ikke noe jallajapselignende stylingdrit. Veldig synd det at lyktene koster så mye.. Panseret er fortsatt helt og fint? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Yessda :) det har visst snødd littegran i natt !!! bildet sier mer enn 1000 ord hehe Under Construction ^^ ja jeg valgte original fangern den ser faktisk best ut av alt stygt som finnes til golf. det finnes for mye jalla og kjempe ekkelt til golfene :( synd egentlig. panseret har ca 1 cm liten flenge i kanten skal få fiksa detta litt seinere :) delene er sendt til lakkering!BTW! :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Skulle bare mangle, vi råånere må hjelpe hverandre vett :cheers: Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Da er delene lakkert :) endelig Under Construction ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Da var det bare å sette igang igjen :) først banket jeg ut festene til den gammle fangern og monterte de på den nye :) Nå var det bare å fjerne skrue festene til blink og tåke huset og montere på den nye Seffern kutta jeg meg på tommlen. noe som var supert og alltid deilig å jobbe når det kommer blod på delene hehe men men. da var alle husa montert :) Prøvesatt skjermen :) ekke helt fornøyd med passformen enda må få festa den lenger opp på noe vis. er litt langt unna panseret ser annerledes ut i virkeligheten hehe :) skjerm beskytteren er ikke på den skal festes på seinere med pop nagler.. skjønner f ikke hvorfor hele bilen nesten er sammen satt med pop naggler uf slit å få av ! verktøy må til :) frontfangern var det bare 4 skruer uannset og klipsa på sia så det var ikke så stress hehe :) da ser den ca hel ut iallefall :) her var den klar for en skikkelig vask med voks og greier :) trenger ny grill som jeg har .. noen som vet hvor jeg kan få tak i slik lik grill. finner bare jalla på nettet :S Under Construction ^^ Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke_GTR Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 ser bra ut =D Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Fikk fiksa lykta i dag :) Årsaken var at det var en kabelsko som hadde revnet av og en del dårlige ledninger satt dårlig fast.. loddet på og fikk ny kabelsko .. jeg gikk ut og testa. og vist faen funka det og hehe. da var det å montere restene av glasset hehe.. teipe igjen Og tatttaa god som ny :) nesten Dette er bare midlertidlig, så bedre enn ikke noe lykt. fikk iallefall fikset den inntil videre :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Får du ikke reserve glass da? Jeg har bytta bare glasset på lyktene mine hvertfall. Ellers kan du jo prøve superlim på glasset å lime det sammen igjen. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 er det sånn her du trenger: headlight protection covers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 er for lite glass til at jeg kan gjøre det. har ring hella og de sa de heller ikke kan fikse lykta/ kjøpe et stk teit av dem egentlig når de er så dyre ! så blir nokk svarte fk lykter på meg ja hehe :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg