Håkon_w Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Er det vanskelig? jeg har også servo, stemmer det at servopumpa må av for å komme til? må deksler foran reg. reim av? og til sist : har den noe innvirkning på reg reima som må passes på ved montering? på det ene bildet ser det ut til at den drives av reg reima, men det er da kanskje bare 1.05 og 1.3ltr? men jeg får ikke opp bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Er det vanskelig? jeg har også servo, stemmer det at servopumpa må av for å komme til? må deksler foran reg. reim av? og til sist : har den noe innvirkning på reg reima som må passes på ved montering? på det ene bildet ser det ut til at den drives av reg reima, men det er da kanskje bare 1.05 og 1.3ltr? men jeg får ikke opp bilde? du må delvis av med servopumpa, ell den greia som sitter over vannpumpa.trenger ikke av med noen deksler. å har ikke noe med reg reima å gjøre.. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 neida, en enkel sak å fikse. Skru av skruene for servo, og tving servopumpa til siden. Vannpumpa komplett er festet med 4 skruer. Når den nye komplette pumpa monteres, så kryss-stram boltene for rett belastning på o-ringen. Anbefaler å bytte vannpumpe med huset i tillegg. Litt dyrere, men da får du ingen lekkasjer grunnet skjev monteringsflate. Dessuten har skruene en tendens til å knekke hvis du prøver å skru løs disse. i tillegg får du med 2 nye o-ringer. Bytt termostat med det samme, da denne drar på åra. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon_w Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Mange takk for gode svar, er bare å sette i gang da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg