Gå til innhold

-r.i.p- -25.11.08- -12.45-

Ranger emnet


jokki

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enda ikkje knust panna vi, men følger med som mygg etter blod, ser langt frem, spotter etter steiner osv, hadde det ikke vert for at den mest sansynlig er solgt nå, så skulle eg bestilt en bunnplate til den, har bestilt en plate til passaten våres, den skal bli lowrider med 19" hjul, bestilte en thor skid plate til den, ligger film på youtube så viser hvor bra de er på golf..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide med noen bilder av golfen :)

 

ImageShack - Hosting :: s4025484yl8.jpg

ImageShack - Hosting :: s4025491mr0.jpg

ImageShack - Hosting :: s4025488wp5.jpg

ImageShack - Hosting :: s4025486kp1.jpg

ImageShack - Hosting :: s4025487tv4.jpg

ImageShack - Hosting :: s4025481pt3.jpg

 

ble endel av bilen utvendi og et bilde av spiller :)

kommer oppdateringer såfort det er gjort noe med bilen :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, har du noen direkte linker??;P hehe..

 

du registrerer deg på ImageShack® - Hosting og laster bare opp bildene der og legger ut link på forumet!:)

 

eBay Motors: MK4 VW JETTA 1.8T R32 GLI GTI 20TH TURBO SPEEDO CLUSTER (item 320214792117 end time Feb-10-08 13:53:38 PST)

hær er en link, spørs om den passer din bil da :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imorgen blir ny stereo blir sendt.. fikk feil på dvd spilleren så istede for å få penge tilbake blir d nå kicker 12" subb og kicker forsterker fra megabillig.no :) sinnsykt bra sørvis hos dem :pray

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke kicker men 2 stk alpine type R 12 tommere og en 4 farads soundstream kondensator, bytta spiller til gamle spillern som jeg hadde i audien, ikke noe avanserte greier men d funker (nesten)

 

har et problem.. har koblet spillern likt som jeg hadde dvd`en i, men forsterkeren slår seg ikke av da jeg slår av spilleren, remoten er koblet rett, så hva er galt??

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men d rare er at det er samme kobling som på forgje spiller og da funka remoten som remote :) men brobleme ligger vel i at jeg har koblet slik at jeg kan skru på spilleren selvom tenninga ikke er på så ved å koble styrestrømmen til tenningen burde d funke :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du senke denne? Eg fikk problem med bakstillinga når eg senket fruen sin golf, måtte custom mekke 2 stag bak. så hjulene stod rett. slet ut 2 bakdekk på en mnd. etter eg custom mekket så slet eg ikke noe mer dekk en normalt. Når man senker disse så er ikkje bakstillingen bygget for dette, man får masse camber så er litt coolt. og toe inn blir helt feil og sliter dekkene.

 

Detta må vel være senk uten firehjulskontroll?

Med firhjulskontroll blir nemlig hjulstillinga rett også... til og med lovlig ;)

1998 VW Golf IV 1,8 Highline

Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

på tide med en liten update..

 

Fikk bilen tilbake idag etter at en kompis har kjørt den til russland for å sote rutene :) resultatet var hel konge :D

bilder kommer imorgen :D

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta må vel være senk uten firehjulskontroll?

Med firhjulskontroll blir nemlig hjulstillinga rett også... til og med lovlig ;)

 

 

Jo vis du finner noen justeringsmuligheter bak på golf så er du god, eg hadde selvfølgelig hjulkontroll, og fikk senkesett i vognkortet, noe som ikke burde gått med de vinklene eg fikk.Men etter en mnd tid så ble det en during , dekkene var helt utslitt bak, hakkete, så eg kikket litt, og såg eg hadde masse camber og toe inn bak var helt på trynet, så eg laget en måte å justere toe inn, men camber følgte med, så nå har den bilen hjulvinkler så er ok, har ikke tatt ny hjulkontroll, da eg ser det er ok, og ikke sletet noe mer dekk enn originalt, lite vits med hjulkontroll om man ikke har noe å justere på, kun spissing forran man kan stille på disse, om man ikkje lager custom justeringsmåter som eg gjorde. om man leser litt om lowered r32 på nettet så finner man noen stag bak man kan kjøpe som har justeringsmuligheter, de er dyre men er nok ett must på 4motion så skal senkest, planen min var å kjøpe slike, men så solgte vi heller bilen og kjøpte passat.savner den golfen litt ja. sprek også, får se om eg kjøper en ny golf 4motion engang, kanskje med større motor da.

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har fått styrt litt i påska :)

slik er det ferdige resultatet av ny stereoen :) mangler trekk..

bagasjeoe0.jpg

 

bagaac8.jpg

 

har fådt tatt bilde av sotinga og fådt montert hella sprederne og grillene :) desverre er det rimelig mørkt ute da bildene er tatt :(

har 20 % på alle rutene :)

spredyh2.jpg

 

sprederavs2.jpg

 

sotingpr8.jpg

 

kom gjærne med kommentarer :D

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår