Gå til innhold

-r.i.p- -25.11.08- -12.45-

Ranger emnet


jokki

Anbefalte innlegg

Har en 2003 mod golf IV Tdi 4-motion. Har gjort noen småting men,

Skal begynne å gjøre klar "GLISE" for sommer sesongen på veien nå:)

 

Planer:

Eksteriør: Proffsoting av ruter i Russland innen februar er over :)

Cleaning av dørlister, bakluke, sveise badlook istede for trasig glassfiber list.

Bytte fangere til Bonrath sine uten lister og spoiler. (hel fanger istede for delt)

Bestille Eta Beta Titan x 18" felger.

Nye led baklykter og blink i sort.

Har Sorte FK angeleyes me xenon i nær og fjærn lys.

Hella micro spredere me xenon :)

Ny lakk.. (kompis som er lakkere) :D

 

Interiør: Bytte til R32 speedo skiver.

Alu detalier rundtom i bilen.

skal til russland og sy om setene og dørene til delskinn i sommer .

 

Stereo: har Soundstream stereo nå, men ska bytte ut denne med Rockford eller alpine :)

Spilleren jeg har skal jeg selge.. 7" toutchscreen dvd spiller.. skal ha 3500 kr vist noen er intressert?? :)

 

ellers tar jeg gjærne imot tips og triks :)

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du senke denne? Eg fikk problem med bakstillinga når eg senket fruen sin golf, måtte custom mekke 2 stag bak. så hjulene stod rett. slet ut 2 bakdekk på en mnd. etter eg custom mekket så slet eg ikke noe mer dekk en normalt. Når man senker disse så er ikkje bakstillingen bygget for dette, man får masse camber så er litt coolt. og toe inn blir helt feil og sliter dekkene.

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort en del småting utpå formiddagen idag :) byttet skiltplater til vw-audi club norwegen, vasket biln utvendig, tømt bilen ivendig for småting, fjærnet kamei merket i grillen og demontert endel av gammel stereoen :)

 

var uheldig i helgen som var, jeg kjørte på en dårlig brøytet veg .. merket en rar lyd under og da hadde handbrekk vaieren blitt røsket av på en eller annen måte :S noen vært borti dette før??

 

fikset med forlenginga av forsikring også idag så nå er bilen klar til å kjøres til russland å sote rutene :)

 

Å mnd høydepunkt LØNNINGSDAG :D

- 2003 VW Passat TDI 4-motion

X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP)

X 1999 Audi A4 1.6

X 1977 Opel Ascona B 1.9s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja isåfall skal jeg ha justerbart senkesett.. men synes selv bilen er lav nåkk, tar nedi fleste palsser hær jeg bor med orginalt og 18 toms felger. :)

 

 

Slet med at golfen til fruen tok nedi selv før vi senket den, det originale understellet er shitty, regner med at veiene her i byen er like jævlig dårlig som hos deg, men golfen tar ikkje nedi lengre, men mye pga vi kjøpte ett bilstein senkesett. stivt som det skal. og man slipper at bilen bunner, noe som det gjør med originalt oppsett.-, kjører selv med 18", Vi kan senke den masse.men tror ikkje vi senket den mer enn 35mm ca..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår