Vangstuen Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Hei. Jeg har hørt at vw golf1 cab GLI er billig bilforsikring enn GTI. Er det sant? Tenke jeg mulig kjøper vw golf cab til sommer Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 For å gjøre det enkelt kan du gå på hjemmesida til forsikringsselskapet du har og fylle inn passende opplysninger, så får du et mer klart svar enn at folk skal synse i det vide og brede her. Om du skal ha noe mer enn bare ansvar kan jeg vanskelig se for meg (på rein synsigsbasis) at en Cabrio skal være billigere å forsikre enn en GTI. Ansvarsforsikringa på en GTI er nesten det doble ift. en "enklere" Golf (type C, LS, CL osv.). Dette fikk jeg bekrefta av en kamerat for bare noen uker siden, da han kjøpte en Rabbit GTI. Dette kosta 3600kr/året om jeg ikke husker feil. 1982 CL'en min koster 1400kr/året og 1983 C'en min koster 1500kr/året. Tviler på at du kommer ned i slike priser med verken Cab eller GTI. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 jeg betaler 3700 i året med delkasko. på min gti. har da 75 prosent. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 jeg betaler 3300,- i året på min 90 mob 1,8 cab. delkasko og 75%.. men har jernbanepersonalets bank og forsikring.. så vet ikke om det kan sammenlignes heelt.. men spurte om pris på 86 mob gti 16v. var faktisk ikke så stor forskjell.. men det er jo bare å ringe div selskap å høre det.. Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 jeg betaler 3300kr i året på min 86 cab GLI med 50% bonus og minimum med kjørelengde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg