Gå til innhold

Litt spørsmål om bygging

Ranger emnet


Fukaniso

Anbefalte innlegg

hehe, tror du hjemmekino system er beregnet for stereo-musikk?....

Hjemmekino er ikke kun ment for film nei hvis det var det du mente.

 

Jeg syns det passer at det kommer litt lyd bakfra, om dere er enige eller ikke bryr meg forøvrig ikke.

 

Og hvis du har mer enn 2 seter i bilen så er det kjekt for dem som sitter bak at de hører musikken. For har du en kraftig subb i bagasjerommet så vil de nesten ikke høre musikken.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekino er ikke kun ment for film nei hvis det var det du mente.

 

Jeg syns det passer at det kommer litt lyd bakfra, om dere er enige eller ikke bryr meg forøvrig ikke.

 

Og hvis du har mer enn 2 seter i bilen så er det kjekt for dem som sitter bak at de hører musikken. For har du en kraftig subb i bagasjerommet så vil de nesten ikke høre musikken.

 

hva mener du hjemmekino er beregnet for annet enn surround bruk?

 

jepp, de bak får nok mer glede med høyttalere bak - personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kommer litt an på hva man hører på.

Spiller man litt pen popp eller blues som jeg digger så kjører man stereo og nyter det hele, men skal man blåse hue av noen med type "Of wolf and man" med våre venner i metallica. Hvor hver eneste desibel man kan skremme fram gjør at nakkehåra reiser seg:D Så hjelper ett par effektfulle bakhøytalere til på en god måte. Men uten tidsforsinklese blir det veldig fort rotete, og ikke no tøft å høre på.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår