Orjuz Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 holder på og turbokonvertere en 91 F bunndel som jeg kan bytte ut ET bunndelen med. sammtidig bestemte jeg meg for å sette olje returen der den er orginalt(ikke spørr hvorfor). jeg starta med et plate borr som ble litt for naivt å bruke det knakk jo. så jeg lurer på hvor jeg får kjøpt noe som passer på drillen til å frese hullet med. hva feks har dere brukt til å frese hull eller borre med. finner ikke 20 mm borr til metal noe sted. og det er et hull der nå men må bare åpne det hele veien gjennom. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 ein eller annen jernvare handel må jo ha bor til ditt behov. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 vært å titta på maxbo, jernia, clas olson, biltema og byggmakker veit ikke hvor jeg skal se etter det lengere. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ks 242 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 holder på og turbokonvertere en 91 F bunndel som jeg kan bytte ut ET bunndelen med. sammtidig bestemte jeg meg for å sette olje returen der den er orginalt(ikke spørr hvorfor). jeg starta med et plate borr som ble litt for naivt å bruke det knakk jo. så jeg lurer på hvor jeg får kjøpt noe som passer på drillen til å frese hullet med. hva feks har dere brukt til å frese hull eller borre med. finner ikke 20 mm borr til metal noe sted. og det er et hull der nå men må bare åpne det hele veien gjennom. Hei jeg brukte 15mm borr. og gjenget opp etter på. Brukter den som er skrudd inn i toppen som går til varme apperatet. Skrudde den ned, fin som olje retur. Rett på med 16mm slange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 den var ikkje dum;) den skal eg huske på;) men tools elle tess må jo ha nåke sånt. 20mm bor altså. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 dei er sikkert svin dyree og, du kan no finne en 20mm bårr som skall vere i ei søylebåremaskin, sån med en tapp oppå. og sage ta den, og dreie den slik du får den inni en anna drill... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 du får tak i borer som passer i vanlig drill som går opp til 20mm, og prisen ska du kje tenka på ein gong. bare til å dra korte;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 du får tak i borer som passer i vanlig drill som går opp til 20mm, og prisen ska du kje tenka på ein gong. bare til å dra korte;) hvor? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 würth? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 hos meg så er det tools eller tess som har, viss ikkje så kan di sikkert skaffe. du kan sikkert også hørre med ett lokalt verksted om dei har eller om dei også kan skaffe bor. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 würth? det hadde jeg ikke tenkt på men der hadde dem akkurat det jeg leita etter bor og gjenge tappe i ett Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg