vwaudi-freak Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei, Kjøpte meg en Audi 90 2,2 e til en billig penge. Forige eiger har byttet varmeregisteret i denna men når har satt det sammen igjen så virket ikke instrumentbelysningen og det er noe rart med lysbryteren. men instumentbelysningen funkerer om man tvinger dimmebryteren tilbake. Er det noen som har noen ide ? har ikke hatt opp detta enda men mistenker at det er en stikker eller noen ledninger som det har blitt noe surr med. Noen ide før jeg begynder ? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Først av alt, sjekk at dimmebryteren ikke er brent! Denne er festet med to mutrer, fest en ledning mellom disse. Om det da lyser (full styrke), så er dimmeren defekt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwaudi-freak Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Når jeg tvinger dimmebryteren tilbake kommer jo instrumentbelysningen og ta funkerer dimmebryteren ? har det noe med hvarandre og gjøre ? Kan jo vere hele lysbryteren som er defekt å... Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Når jeg tvinger dimmebryteren tilbake kommer jo instrumentbelysningen og ta funkerer dimmebryteren ? har det noe med hvarandre og gjøre ? Kan jo vere hele lysbryteren som er defekt å... Eller? Når du tvinger dimmebryteren tilbake så presser du kontaktflaten på den forbi motstandsdelen i bryteren og du får lys. Er gjort på 2 minutter å sjekke. Skru løs panelet (trenger ikke kople det fra eller ta det helt ut) og sett på parklys. Legg så en ledning over de to skruene som holder dimmebryteren og se om det blir lys. Om ja, dimmeren er brent! Om ikke, dimmeren fungerer og feilen er ett annet sted. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwaudi-freak Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Takker, skal få skjekka dette. Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwaudi-freak Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Skal jeg da skru løs instrumentet og vippe det litt ut da så er mutterane på baksiden ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwaudi-freak Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Det hjelper og sette stikkern orntlig i var jo gjort på 1 min. Tråd kan slettes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg