Gjest sicarlse Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 er den funksjonen der man kunne se hvor mange og hvem som leser en tråd fjernet? eller er det bare meg som er blind? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Da er nok jeg også blind.. Hm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg veit ikke.. jeg er blind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jeg kan ikke se! Det er det som er problemet :) Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg vil ha den tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Den er der, det er bare at hele forumet lider av en merkelig lidelse. Det er omtrent som når man har migrene, man mister synet på enkelte punkter, det blir flekker der man ikke ser. Det er der funksjonen er, den gjemmer seg bak desse flekkene. (Er forresten ikke gøy med slike symptomer under en engelsk gloseprøve. Man ser ikke hva som står på arket) Men det hadde vert en morsom funksjon å hatt, så hvorfor den er tatt bort lurer jeg litt på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Kjøp Sett&Hørt! Eller les det hos legen. :D Neida, jeg vet ikke jeg. Kan hende det ble plukka vekk mens det har vært trøbbel med serverne? Det ble jo nevnt her at "nye innlegg" og en ting til i topp-menyen ble fjernet midlertidig. Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Fixed. :) ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg