TransMedia Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Han hadde ihvertfall valgt en fornuftig bil... en BX kan bli myk som en gammel DS om man borrer opp fjæringskulene en smule... så dårlige veier ville gått greit. Litt stutt dashbord til en SL-1200 kanskje, men det betyr jo bare at den kommer desto mer i fanget på kæmmisen. Ville vært et syn, men slett ikke umulig. :dj Og gratulerer med å bump'e en 4,5 år gammel post... er vel forumrekord. :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 nå som vi snakker som platespillere, hvor får jeg tak i STIFT? har lett overalt etter stift til Dual`en min ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 har lett overalt etter stift til Dual`en min !Nei, det har du nok ikke da. :D http://magasi.net Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Det fu trenger er vel strøm, en omformer fra 12v til 230v, men vet ikke ogsen det er med signal kabel, om du får kobla den rett på spiller vis du har riaa(eller hva det heter) på spillern.. Men jeg tror det kommer til å gå dårlig, da må du isåfall sette så jævlig mye vekt på stifta at lydkvaliteten blir dårligere og uansett da funker det nok dårlig. Jeg hører det når jeg såvidt slår i bordet liksom. Men så får du jo platespillere som kan monteres på en vegg, så vet ikke, men tror det er et håpløst prosjekt dessverre. Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 det er 6 år siden denne tråden startet...tro om trådstarter har montert platespilleren...eller om han har blitt helt psyk.pasient...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg