Legolego Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Ble veldig bra det! :) di hærmegås, hehe! Hehe... har hatt planer leeenge. Måtte bare få madammen på gli. :) For de som ikke gidder å bla. Før: Etter: Bedre bilder kommer forhåpentligvis etter helgen. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Endelig tid for en skikkelig update! Har fått på vinterfelgene så det er litt kjipt, men, men... Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Pent! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Ja, pent:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 :thanks Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Nydelig bil! :D Eneste jeg synes den mangler er sort felt rundt enderørene. Nederst på bakfangeren her: http://i134.photobucket.com/albums/q99/Legostig/e986815a.jpg Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Nydelig bil! :D Eneste jeg synes den mangler er sort felt rundt enderørene. Nederst på bakfangeren her: http://i134.photobucket.com/albums/q99/Legostig/e986815a.jpg Ja, jeg er enig! Den skal jo egentlig være svart der, men jeg gadd ikke å klage når jeg så at de hadde lakkert det som ikke skulle lakkeres. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Ja, jeg er enig!Den skal jo egentlig være svart der, men jeg gadd ikke å klage når jeg så at de hadde lakkert det som ikke skulle lakkeres. :) Hehe, skjønner skjønner :) Får finne frem sandpapir og sprayboks da vet du ;P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Hehe, skjønner skjønner :) Får finne frem sandpapir og sprayboks da vet du ;P Hehe...det plager ikke så mye. :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Sånn burde den egentlig sett ut: :) Kanskje, kanskje, kanskje til våren... Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Blir mye tøffere utseende med en gang. Utrolig hvor lite som skal til egentlig. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Veldig nice bil :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Takker! :) Hmmm... Kanskje jeg kan legge på noe film-greier på fangeren bak? Noen som vet om noe som kan brukes? :) Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Takker! :) Hmmm... Kanskje jeg kan legge på noe film-greier på fangeren bak? Noen som vet om noe som kan brukes? :) Du kan jo få folie fra firmaer som driver med reklame/bil dekor. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 PEENT!:D Hehe, endelig fikk du tatt de helsikes bildene. Eller så kan du faktisk klage å få det gjort slik du ville det:) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg