daskekost Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Komme ut av skapet som råner-fest? Her er mange tips: Temafest - kostymer dekor og ider Jeg ville valgt mafia:happyhappy: fest er vell enig med deg.... gangster-fest... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Postmann Pat-fest er jo en klassiker. Egentlig det samme som pling-fest, men i stedet for å drikke når et lag scorer, drikker man hver gang postmann Pat bomgirer og/eller tuter. Og det er ikke sjelden, hehe... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LatSaab Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Hookers and Pimps kan bli vel mye kos :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snyffi Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jeg fant utrolig mange gode ideer til temafest her: Festplanlegging.no. De har til og med gode beskrivlser av hvordan de gjennomføres. Tror favoritten min ble 20-talls party :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Amish Party! Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg