200sx4ever Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 men du kjente på den ventilsaken at det var der lyden kom fra? da merker du jo lissom at vibrasjonen stemmer med klakke lyden. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Det er ikke noe ledning eller ventil som jeg finner som lager noe lyd.. syns det hørtes veldig ut som det kommer fra dynamoen eller noe reimer der.går raskere ved pådrag. laderen kommer det ikke noe lyd fra. ihvertfall ikke ulyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Har noen en villeste anelse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Lager i dynamo kan være dårlige. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Er vel ikke noe jeg bytter selv det. jeg er nok stygt redd det er noe slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 det er nok en ventil som må justeres, har samme problem på min bil. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Prøv å legge ekstra press på reimstrammeren, press den ned med et hammerskaft eller lignende. Du kan også ta av multireima, og prøv å kjenn etter slakke i dynamo. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 vurdert løpehjula? disse blir ekle når de blir gamle nok. Tør å si at de er de første som må vurderes å byttes når det blir ulyder der framme. Kan også være som autotune sier, at strammeren hopper litt. Foringene på demperen min (reimstrammer) ble ganske slitt. Laget nye foringer, ble som gull det Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg