simonas Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Heisann, Som tittel sier, så har jeg ødelagt fester på stylingen min og laget noen sprekker. Men lurer på noen som har kjennskap til noen som fikser noe sånt ^^ Evt. hva ville det ha kostet? Helst noen i Trondheim-området. Har det vært best å fikse dette selv? EDIT: Feilpostet! Burde ha vært på "Komposittforum"! Beklager. Her er sprekkene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Så veldig ut som glassfiber? Så da bruker du glassfiber for å fikse det. Bruk glassfiber-duk og glassfiber-spakkel.. Hvis ikke kan du levere den inn da. Sveberg-lakk&karosseri på Sveberg f.eks. Blir vel fort 3000 kroner med ny lakkering Opp til deg:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Takk for svar! Siden jeg har aldri jobbet med glassfiber så tenkte det var noen andre som kunne ha hjulpet meg. Så har jeg slippet å ødlegge mere enn det er nå! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 kunne godt ha hjulpet deg, men reiser på rette siden av atlanteren nå på torsdag :) btw, det heter sveberg bil og oppretting, vi som lakkerer holder til på andre siden av gata ;) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg