coqrouge Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hei! Var nettopp ute for å få vekk litt skitt i motor-rommet. Kom over en av vakumslangene på forgasseren som det var hull i. Har søkt litt både her og på google men finner ikke en plass som selger de.. Noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i en vakumslange som passer på en Pierburg 2e2? Den var forresten av gummi med et slags tøy-stoff utenpå, satt i forkant av forgasseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Det er stort sett over alt. Bl.a. på biltema. Vedder på at de har på mekonomen og møller også. Toshov sikkert. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Det er stort sett over alt. Bl.a. på biltema. Vedder på at de har på mekonomen og møller også. Toshov sikkert. Og BilXtra:D viktig viktig Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coqrouge Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 hehe okei. eg så på biltema sine nettsider, men fant ikkje någen slanger med det navnet. ska ut der nå for å sjekke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Så lenge slangen har riktig innvendig diameter og er tett så kan du bruke den. Trenger ikke hete vakumslange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg