Gå til innhold

Min Corrado G60T

Ranger emnet


ultimateVW

Anbefalte innlegg

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er blinklys i hovedlyktene. Der dem orginale tusenmetringene skal være (de innerste)

 

kanskje det kunne vært en mulighet ja. har koblet engleøynene inn på blinkersen sammen med en motstand sånn at de ikke blinker så "fort" men det er litt svakt lys så jeg får det nok ikke godkjent, men jævlig kul effekt da:)

 

har du satt inn pæreholder der eller?

07 touran exclusive

 

mk2 2.9 VR6 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einsereier: Det er ikke jeg som har bygd om. Men det fungerer.

En ting som må gjøres noe med er at blinklysene blinker veldig fort (akkurat som om ei pære skulle ha gått).

Ved nødblink blinker det normalt.

 

acoupe: Kun på EU-kontroll.

 

autotune: Da er det vel samme.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde den gikk gjennom bare på eu-kontroll siden du skrev "kun eu-kontroll"..menmen, fikk da svar :)

 

Regner med du tenkte på godkjent hos biltilsynet med det første innlegget?

 

Trur faktisk det hadde blitt godkjent der også. Men hvem gidder å dra dit før å godkjenne noen blinklys forandringer:oohh

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du tenkte på godkjent hos biltilsynet med det første innlegget?

 

Trur faktisk det hadde blitt godkjent der også. Men hvem gidder å dra dit før å godkjenne noen blinklys forandringer:oohh

 

ja gjorde det :)

Tenkte litt ang eu-godkjenning, vil de ikke legge merke til blinklysene har blitt forandret forhold til orginalt?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja gjorde det :)

Tenkte litt ang eu-godkjenning, vil de ikke legge merke til blinklysene har blitt forandret forhold til orginalt?

 

tja.. er ikke så veldig mange som kjenner til Corrado.

Så lenge blinklysene fungerer og er fullt synlig vil dem ikke si noe på det vil jeg tru.

Kommer selfølgelig ann på hvor du drar.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår