bmwtrond Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hvordan er det man legger inn biler fra internett å inn på spillet? finnes jo sider på nettet der man kan laste de ned å legge de inn på spillet.. så lurer på hva man gjør for å legge de inn på spillet ;) noen som vet? ;) -BmWtrond Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 gå på gtamods.de og på tools, les litt igjenom der så finner du noe nyttig! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 takk takk ;) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 gå på gtamods.de og på tools, les litt igjenom der så finner du noe nyttig! hvor legger jeg bilene jeg har lastet ned på selve spillet? Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hvor legger jeg bilene jeg har lastet ned på selve spillet? Bilene, hvis det fortsatt er .dff filer etc, så må du bruke ett verktøy til å erstatte en eksisterende bil i spillet med.. Ellers kan det hende at det nå også finnes en måte som gjør det automatisk, men sjekk på tools på siden som han lenket til litt før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg