emilhetty Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hva er en rimelig pris for å få satt på fjørene?Privat/svart? Verksted? Skal du ha den på verksted så snakker vi fort oppi 2000,- for å få det på bilen. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Skal du ha den på verksted så snakker vi fort oppi 2000,- for å få det på bilen. Fikk tilbud på 1200,- fra et verksted. Hvor mye vil du ha for å gjøre jobben da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Fikk tilbud på 1200,- fra et verksted.Hvor mye vil du ha for å gjøre jobben da? Det var da billig, Hvor er det du har fått så god pris? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Det var da billig, Hvor er det du har fått så god pris? Er et verksted i Kongsberg som en kamerat bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Du burde prøve å montere bak selv for det er veldig, veldig lett samt. gjort på veldig kort tid:) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Er et verksted i Kongsberg som en kamerat bruker. Hvilket verksted var det? :) Syns det var veldig billig! Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Tenkte å prøve bak selv, men ser vel mindre lurt ut å kjøre med senk bare bak frem til jeg får rotet meg til å få på foran:) Vet ikke hva dette verkstedet i Kongsberg heter. Er en bekjent av en kompis som har holdt på noen år der oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Tenkte å prøve bak selv, men ser vel mindre lurt ut å kjøre med senk bare bak frem til jeg får rotet meg til å få på foran:) Hehe..ja, men du kan få de til å montere foran først så monterer du selv bak så fort de har montert foran :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg