Gå til innhold

Thilip / Min Audi A4 Avant S-Line 2004

Ranger emnet


Thilip

Anbefalte innlegg

Samme her as, ble veldig usikker nå..

 

LegoLego, du har ikke hatt noen problemer ved sokkelbytte? Og parklyspærene fra hoen går fint igjennom hullet? Hullet inne til reflektoren vel og merke.

 

Geir, du vil ikke bytte sokkel?

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 572
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme her as, ble veldig usikker nå..

 

LegoLego, du har ikke hatt noen problemer ved sokkelbytte? Og parklyspærene fra hoen går fint igjennom hullet? Hullet inne til reflektoren vel og merke.

 

Geir, du vil ikke bytte sokkel?

 

Nei, jeg har ikke hatt noen problemer! :)

Ja, de vanlige pærene fra Höen går inn i hullet. Det er LED'ene fra Höen som er tvilsomme mtp størrelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå skal gå for det. Eller en kompis av meg gjør det, du har ikke noen bilde av selve paralellkoblingen i real life da? Kan ikke huske at jeg har sett det i guiden. I tilfelle han/jeg skal driter meg ut ;)

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Pen bil du har, liker at dere gjør litt med disse bilene, s-line utgaven har mye av det jeg egnetlig vil ha på min, (litt lav, bensin turbo, en potte på hverside bak, stv, hel lakkert (etter et viss modell da) + at de er veldig pen og se på... stå på gutter... :D

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Pen bil du har, liker at dere gjør litt med disse bilene, s-line utgaven har mye av det jeg egnetlig vil ha på min, (litt lav, bensin turbo, en potte på hverside bak, stv, hel lakkert (etter et viss modell da) + at de er veldig pen og se på... stå på gutter... :D

 

Ole

 

Takk for en hyggelig kommentar! Nå går det litt treigt her, men jobber som bare det for å få litt penger til overs... Nå har jeg tdi og ikke endestusser på hver side bak.. Det er planen videre forhåpentligvis.. Takk igjen :D

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Fint å se at det er flere som brenner for denne bilen. Har akkurat samme bil. Det jeg har gjort foreløpig er å få chippet den, skiftet frontfanger (Riegers New Design), skiftet grill, montert øyelokk oppe og nede. Har sideskjørt liggende ferdiglakkert, men venter til vintern er over før de kommer på. Til sommern blir det også styling på baken =) (Bakfanger og liten vinge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Fint å se at det er flere som brenner for denne bilen. Har akkurat samme bil. Det jeg har gjort foreløpig er å få chippet den, skiftet frontfanger (Riegers New Design), skiftet grill, montert øyelokk oppe og nede. Har sideskjørt liggende ferdiglakkert, men venter til vintern er over før de kommer på. Til sommern blir det også styling på baken =) (Bakfanger og liten vinge)

 

Bilder? Eller har du egen tråd? :) Hvilken chip brukte du og hvor mange HP har du?

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke "Chippet" i den forstand, omprogrammering er vell rette ordet =) TS Racing som gjorde det. Nå yter den 180 hk og 410 nm. Noe jeg har sett med egne øyne ettersom vi testkjørte med datamaskinen tilkoblet etter omprogrammeringa. Er absolutt å anbefale, merket god forskjell! Og faktisk 1 cl billigere i forbruk også! Har ikke noe tråd, så jeg kan hive ut et bilde eller to her hvis det er greit for deg

 

Picture043.jpg

 

P3010010.jpg

 

P3010008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte stålfelgene.

 

Se derja, skal få byttet bakfangeren på bilen min.. Men jeg trenger vel kun å bytte nedre bakfanger for å plass til doble endestusser? slik som bildet viser... er den fangeren orginal?

 

Audi1shoot11.jpg

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har ikke fått tilsendt årsavgiften ennå, og fristen er 25 mars. Har generert fram kid nummer, mangler bare beløp..

 

Noen som veit hvor mye det er? Er det 2660? Broren min med en VW Golf 5 tdi 105HK 2005 betalte 3090? Håper på svar før 25 mars.. slipper jeg gebyr på 250,- :)

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår