ChristianO89 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Hei. Kjøpte meg en ny alpine spiller Bilstereo.no Men får ikke startet den, aner ikke hvorfor. Hjelp? :P Mener jeg har koblett riktig, siden det er bare 2 klosser som skal inn i spillern fra bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Kva slags bil har du? Kva slags spiller har du hatt før? Få tak i eit voltmeter/multimeter, slik at du kan måle litt. Hugs at spilleren trenger 2 12v for å fungere. Ein ifra batteri, som er minne + hovedstrøm Ein ifra tenning som er remote. (for å skru på spiller Har du skikkelig jording? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianO89 Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Er en kompiss sin bil. Sto en boss 75x4 watt mp3. Samme koblingen på begge to. 2 klossene fra bilen putter jeg i spillerne :P Jordinga er en lang skrue jeg setter i bak, på bossen sto den i, på den nye måtte jeg skru den fast, sto iaff i bruksanvisninga at jeg skulle gjøre det sånn. rover 200s. (Bossen sine knapper er utslitte, derfor jeg byttet den ut) E; satt i bossen selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Dei 2 klossene du prater om er iso kontaktene. Ein er for høgtalere, og ein er for strøm. Den for strøm har tre kontakter for å få igang spiller. Svart, som er jord Gul, som er 12v (ifra batteri) Rød, som er 12v (ifra tenning) Og som er har sagt før, få tak i eit voltmeter/multimeter for å måla. Det gjør det enkelt å finne feilen (eg hadde antagligt ikkje brukt meir enn 10s på å finne feilen) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristianO89 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 k, mulig og kjøre innom en bilstereo butikk elns og få dem til og se på det da eller? hakkeno tilgang til noe måleinstrument. Takk for hjelpa =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Sjekk om kablene mellom "klossen" som går i spilleren og "klossen" som skal kobles til bilens orginale "klosser" faktisk er koblet sammen! Alpine kommer ofte med de røde og gule ledningene utilkoblet. Kanskje et banalt tips men det kan faktisk være noe så enkelt som det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg