tplassen Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 nå har jeg 3 sett med baklykter.. GTi baklyktene blir nok lagret..men jeg har et sett med crystal clear baklyter..tenkte jeg skulle finne på noe sprell med dem.. hva ville dere gjort? 1. Sotet dem øverst? (smoke) 2. Lagt dem under kniven for å montere LED`s? 3. Selge dem? er slike lykter..: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 nå har jeg 3 sett med baklykter.. GTi baklyktene blir nok lagret..men jeg har et sett med crystal clear baklyter..tenkte jeg skulle finne på noe sprell med dem.. hva ville dere gjort? 1. Sotet dem øverst? (smoke) 2. Lagt dem under kniven for å montere LED`s? 3. Selge dem? er slike lykter..: selge de til meg (A) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 jeg har 2 orginale baklykter til golf 4 om du er intr. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 org. lykter trenger jeg ikke;) kanskje kanskje Kimpe..må se det an litt først..har kjøpt inn sotspray og klarlakk nå..mulig de blir misbrukt:D tenkte kanskje å tone den hvite delen noe, slik at det blir mer G60 look over lyktene..kan bli fine old-school lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 org. lykter trenger jeg ikke;) kanskje kanskje Kimpe..må se det an litt først..har kjøpt inn sotspray og klarlakk nå..mulig de blir misbrukt:D tenkte kanskje å tone den hvite delen noe, slik at det blir mer G60 look over lyktene..kan bli fine old-school lykter? noo :O ikke ødelegge noe så nydelig som kan sitte på min bil :D så sakl du få navn stickers som reklame :D Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 navn stickers? mitt navn mener du?:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 navn stickers? mitt navn mener du?:D hehe heha ja :D :P men tenk på det vil veldig gjerne handle de lyktene :D Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ja, skal tenke på det jeg;) har ikke gjort noe annet med lyktene annet enn å legge dem sammen med de andre Golf delene mine. tenkte bare jeg skulle lufte tanken her på forumet for evt. få noen ideer på hva jeg kan gjøre med dem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ja, skal tenke på det jeg;) har ikke gjort noe annet med lyktene annet enn å legge dem sammen med de andre Golf delene mine. tenkte bare jeg skulle lufte tanken her på forumet for evt. få noen ideer på hva jeg kan gjøre med dem.. stemmer for å ikke ødelegge dem , og gi dem et nytt hjem :) heah, raske lommepenger det da :) har du mer deler ? hva har du for noe kult ? Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 hehe, kanskje det..skal tenke litt på det, litt usikker enda;) har mye forskjellig egentlig:P komplett styling o.l. men det skal jeg ha selv:D sender deg en PM i løpet av helga kimpe..så skal jeg få bestemt meg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimPe Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 okej, lungt ;) Siter Kjøretøy:-Chevrolet camaro cab 1968 Prosjekt:-Golf 4 1.6 -02 selges X-kjøretøy: Ford Mustang cab 1965 Delebil: Vw golf IV 99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 har sendt deg en PM KimPe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg