Quattro_King Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Noen som kan tipse meg om hva jeg bør få folkene på NAF kontrollere nøye, når jeg skal på nybilgaranti test neste uke? Tenker da på hva som er svakhetene på disse bilene ? -Har notert meg risting xenonlysene -Dugg i lyktene som kommer og går!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Da va time til 60.000service og montering av ipod adapter bestilt! Utføres 20.02.08 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Da va time til 60.000service og montering av ipod adapter bestilt! Utføres 20.02.08 Hvilken adapter kjøpte du? Vurderer det samme selv :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Øyelokk er stygt og harry på en så ny bil.. vil ødelegge hele fronten.. Gjør deg selv en tjeneste og spar pengene ;) Og til alle dere "harry er kult"-gutta.. nei, det er det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Nåja.. det kan vel diskuteres.. Dersom du ser på BMWen min, så er den så lite harry du kan få det.. den er helt orginal.. som den skal være.. Apropos FTW uttrykket, så var det vel noe som kom på gøy mens jeg fortsatt var gira etter kjøpet. Og uansett, for et latterlig, tragisk og irrelevant svar du kom med.. Du skal ikke bli en av de som setter på den nye audigrillen på den gamle audien din mens du er i gang? Tragisk. Bare tragisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Nok offtopic i denne tråden!! Dere kan diskutere hvor harry dere er/ikke er en annen plass, ikke i min tråd!! Ang. adapteret så vet jeg ikke hva det heter, pga at det er bestilt igjennom møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junkiepunx Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Geir: Har du funnet ut noe mer om ristingen i Xenon-lysene? Kjøpte meg en A4 avant 2005 i går, og jeg har lagt merke til alvorlig risting/blinking i xenon-lysene særlig når jeg bruker blinklys, girer eller svinger. Tenkte å ringe forhandleren i morgen. Siter Audi A4 Avant 2005 VW Golf Vr6 1993 - Solgt VW Golf 1.8 1987 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Geir: Har du funnet ut noe mer om ristingen i Xenon-lysene?Kjøpte meg en A4 avant 2005 i går, og jeg har lagt merke til alvorlig risting/blinking i xenon-lysene særlig når jeg bruker blinklys, girer eller svinger. Tenkte å ringe forhandleren i morgen. Heisann. Skal på Nybilgaranti-test imorgen, så jeg får se hva dem finner ut der! Kan komme tilbake til hva dem kom fram til her, imorgen! Gratulerer med ny bil da!:) diesel eller bensin da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junkiepunx Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Takk for det! Det er bensin 1.6 l. Valgte nyere bil og skinninteriør fremfor større motor ved dette bilkjøpet. ;) Hadde vært kjempefint om du forteller hva de finner ut på testen i morgen. Kjedelig med sånne småting som irriterer. Siter Audi A4 Avant 2005 VW Golf Vr6 1993 - Solgt VW Golf 1.8 1987 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Nok offtopic i denne tråden!! Dere kan diskutere hvor harry dere er/ikke er en annen plass, ikke i min tråd!! Ang. adapteret så vet jeg ikke hva det heter, pga at det er bestilt igjennom møller. Åja, skal du montere inn en stand også da, siden det er besilt gjennom møller? For er jo flere utvalg på itunes.no Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Åja, skal du montere inn en stand også da, siden det er besilt gjennom møller? For er jo flere utvalg på itunes.no møller skal montere det også ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Takk for det! Det er bensin 1.6 l. Valgte nyere bil og skinninteriør fremfor større motor ved dette bilkjøpet. ;) Hadde vært kjempefint om du forteller hva de finner ut på testen i morgen. Kjedelig med sånne småting som irriterer. Heisann. Da er garantiutløpstesten igjennomført til naf, dem fant ikke ut noen til ang.ristingen i xenonlysene, men jeg fikk det påskrevet på "sluttrapporten", slik at jeg kan ta det opp med møller. Skal forøvrig på møller og ta service på onsdag, skal da spørre dem ang. denne ristingen. Ringte du og spurt idag eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junkiepunx Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Heisann.Da er garantiutløpstesten igjennomført til naf, dem fant ikke ut noen til ang.ristingen i xenonlysene, men jeg fikk det påskrevet på "sluttrapporten", slik at jeg kan ta det opp med møller. Skal forøvrig på møller og ta service på onsdag, skal da spørre dem ang. denne ristingen. Ringte du og spurt idag eller? Okei. Takk for tilbakemelding. Ringte forhandleren i dag, og han skulle sjekke med verkstedet som utførte service på den forrige uke. De skrev nemlig at alt var ok med lys og lykter i rapporten. De "glemte" også å bytte utslitte bremseskiver og å skifte en ventil i klimaanlegget, så jeg har en del å gre i om dagen. ;) Hehe. Skal selv på service 3. mars ang. klimaanlegget og bremseskivene, så hadde vært greit å få vite hva de sier til deg om Xenon-problemet, slik at jeg vet sånn noenlunde hva det kan være. Kunne også vært greit å vite hvordan det ligger an med tanke på garanti fra Møller. Siter Audi A4 Avant 2005 VW Golf Vr6 1993 - Solgt VW Golf 1.8 1987 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Okei. Takk for tilbakemelding. Ringte forhandleren i dag, og han skulle sjekke med verkstedet som utførte service på den forrige uke. De skrev nemlig at alt var ok med lys og lykter i rapporten. De "glemte" også å bytte utslitte bremseskiver og å skifte en ventil i klimaanlegget, så jeg har en del å gre i om dagen. ;) Hehe. Skal selv på service 3. mars ang. klimaanlegget og bremseskivene, så hadde vært greit å få vite hva de sier til deg om Xenon-problemet, slik at jeg vet sånn noenlunde hva det kan være. Kunne også vært greit å vite hvordan det ligger an med tanke på garanti fra Møller. Nå har jeg fått utført servic`n, fikk dem også til og se på ristingen i xenonlysene, det dem gjorde var og justtere lysene litt opp. Dem sa at dem låg litt nedepå karosseriet. Jeg fikk ikke se om det ble noen bedre, pga. at jeg ikke har kjørt i mørkret enda, vaskelig og legge mereke til det ellers. Men, jeg gir meg ikke på dette, viss jeg merker at det ikke blir noe bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Fikk også montert ipod adapteret idag! Ble kjempebra, så må har jeg plass til MASSE sanger:) Det geniale var jo at mulifunksjonsrattet også fungerte på ipod`n, Samt at den lader hele tiden, blir aldri tom for støm:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg