drawz Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hallo! skulle gjerne fått noen tips på hva jeg kan gjøre med golfen min. :wank Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 ville vel begynnt med å ta av den vingen.... hvilken motor er det i den'a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Lakkert panseret i bilens farge Nye lykter foran og bak Polering Fjerne vingen fjerne bakviskere og cleane hullet til låssylinderen Fetere hjul noen små ting som jeg hvertfall ville ha gjort uten at det koster så forferdelig mye Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Lakkert panseret i bilens fargeNye lykter foran og bak Polering Fjerne vingen fjerne bakviskere og cleane hullet til låssylinderen Fetere hjul noen små ting som jeg hvertfall ville ha gjort uten at det koster så forferdelig mye X2 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 ville vel begynnt med å ta av den vingen....hvilken motor er det i den'a? en standard 1.8, 90hk. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drawz Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Lakkert panseret i bilens fargeNye lykter foran og bak Polering Fjerne vingen fjerne bakviskere og cleane hullet til låssylinderen Fetere hjul noen små ting som jeg hvertfall ville ha gjort uten at det koster så forferdelig mye Hele bilen er til lakkering for øyeblikket :) nye lykter er bestillt. Angeleyes fremme og sota lykter bak. Siter BMW 3-Series E46 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 sveis igjen skjøten under baklyktene plastsveis igjen plass til eksosutblås og bruk TDI-potte fjern plastbredding og lister Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 har litt av hvert stasj liggende.... justerbart senkesett momo ratt, pedaler og girkule stag til monovisker gti spoier votex spoiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg