ambidex Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Redigerer en gammel tråd istendenfor å lage en ny:P gammelt spørsmål: Har akkurat koblet opp noe annleg og hadde da spilleren frakoblet. Når jeg koblet til igjen har bakrunnsbelysningen i displayet begynt å variere fra svart til hvitt med gjevne intervaller... Noen som vet hvordan jeg slår det av? Spilleren er en Pioneer DEH-P88RS Nytt spørsmål: Det var en subwoofer kontroll på spilleren som gjørde at jeg kunne skru av suben(den kuttet vel linjeutgangen til sub) Denne er nå borte. Spilleren har en liten bryter på siden der jeg kan skifte mellom standard og 3-veis system eller noe sånnt. Orginalt har den stått på standard, men ifølge manualen skulle den skrus over når man koblet til forsterker. Er det dette som har gjort at den kontrollen har forsvunnet fra menyen? syntes den var grei å ha^^ Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Du har ikke på demo fremvisning elns? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 mener du at det liksom blir motsatte farger på skjermen? når spilleren står av så holder du inne den "joysticken" til høyre til det kommer opp en meny så går du bortover i menyene så kommer du til "reverse mode" så trykker du på den slik at den står "off", så skjer det ikke lengre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Sånn er det på min også. Den er ikke slikkens nymotens flotte greier som dere har, men den bytter på displayet sånn at du kan se i alle typer lys.(i teorien) Nå på vinteren som det er mørkt slår jeg av hele dritten(displayet) det er kos. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 er bombe sikker på at det er demo funksjonen som er på, den skal demonstrere alle fargene ved å variere mellom fargene på bestemte intervaller, dette har butikker på for å at kundene kan se alle fargene. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 hmm,det er en eller ana knapp dere må trykke på fjernkontrollen mens spilleren er slått av.husker ikke hvilken. hmm,prøv å holde inne 5 eller 6 når spilleren er slått av,tror det kommer "reverse mode" off da Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 på min pioneer så skal jeg holde display inne når spilleren er på for å skru demo mode av og på. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 den skifter lys vært tiende sekund etter et 1/2 minutt(vist du ikke rører noe) så tviler på at det er "demo mode" se det jeg skrev over, gjode det nettop selv kan godt hende det turbokanon sa også funker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 det som Andy89 sier her stemmer, skru av reverse, også er du kvitt problemmet :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Er reversemode som er på ja.. Står i bruksanvisningen hvordan du skrur denne av, er nok en av knappene man må trykke på når spilleren er av, husker jeg knota med det på min gamle 6800MP, og en 6900IB jeg hadde.. Er 2 forskjellige klikklyder man hører, om den er av eller på. Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ambidex Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 mener du at det liksom blir motsatte farger på skjermen? når spilleren står av så holder du inne den "joysticken" til høyre til det kommer opp en meny så går du bortover i menyene så kommer du til "reverse mode" så trykker du på den slik at den står "off", så skjer det ikke lengre :) jupp, det jeg mener. Takker for alle svar, skal ut å se hva jeg finner ut;) Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 på min Premier versjon av 6900 så skal man holde inne BAND når spilleren er skrudd av, mens tenninga er på. Dette skal være det samme på din DEH-P88RS utdrag fra pioneer.no : FAQ - Car Audio Fargen på displayet til bilradioen skifter hvert 10 sekund. Slå av bilstereoen og trykk kort på knapp 5. Bemerk: Dersom bilsteroen ikke har knappen '5': 1) Slå av bilstereoen og trykk på kildeknappen i et par sekunder. Skru den til REVERSE vises. Slå på eller av etter ønske. 2) Når enheten er slått av, trykkes det kort på knappen BAND, mens kontakten står på ACC eller ON. Dette avbryter eller aktiverer reversmodus. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ambidex Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 på min Premier versjon av 6900 så skal man holde inne BAND når spilleren er skrudd av, mens tenninga er på. Dette skal være det samme på din DEH-P88RS utdrag fra pioneer.no : FAQ - Car Audio Fargen på displayet til bilradioen skifter hvert 10 sekund. Slå av bilstereoen og trykk kort på knapp 5. Bemerk: Dersom bilsteroen ikke har knappen '5': 1) Slå av bilstereoen og trykk på kildeknappen i et par sekunder. Skru den til REVERSE vises. Slå på eller av etter ønske. 2) Når enheten er slått av, trykkes det kort på knappen BAND, mens kontakten står på ACC eller ON. Dette avbryter eller aktiverer reversmodus. Takk! skal prøve det:) De andre forslagene fikk jeg ikke til å fungere:P Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 er den siste der som funker.. er også beskrevet lengre oppe :) er jo bare å slå av spilleren, holde høyre navigeringshjul inne, så kommer det en meny opp.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Imens kan vi andre lure på hvorfor (HVORFOR???) Pioneer har laget en så forhatt og dustete funksjon som "reverse mode". :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg