Gå til innhold

vento vr6 vurderes :D men trenger noen råd

Ranger emnet


joakim johannessen

Anbefalte innlegg

Har faktisk vurdert det sjølv og synest den er stillig men eg har hørt litt rundt om og seier at det kan verre mykje tull med dei lekker mykje olje og litt tull men takluka at den lekker vaten og det finner du ut når du er ute og kjører og det regner men om du bruker ein hageslange og spyler der så ser ein ikkje noko. men ein kan fikse det visst du vil legge ned mykje peng i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du vil så kan ein få fiksa det som er gale men blir ikkje heilt feilfri uansett. Eg sjølv skal ha meg ein Vento til sommern og då skal eg fikse den opp og skal sjå bra ut. men prisen på denne du har funne den er veldig høg sjølv om at den har gått så litte men den er veldig gammal det er jo ein 92 model og er ein av dei første som vart laga. Men i fjor vinter då såg eg ein VW Vento VR6 til salgs den var orginal rød farga utvendig og svart interiør og det var halve prisen på det vil sei ca 38 000 og hadde gått ca 150 000 og var ein 98 så den burde du satse på. Men den var då i sverige. men vist du vil så kan eg finne linken til den visst du er interisert???;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og litt tull men takluka at den lekker vaten og det finner du ut når du er ute og kjører og det regner men om du bruker ein hageslange og spyler der så ser ein ikkje noko. men ein kan fikse det visst du vil legge ned mykje peng i det.

 

Takluken er ikke vanntett rundt glasset, så hvis det kommer vann inn i kupeen så skyldes det at drenerings rennenene er tette....

 

 

Ellers en strøken bil du ser på:), som sikkert kan prutes ned litt. Jeg hadde aldri betalt 67 000kr for en 92 mod, men så er det sikkert derfor jeg kjører rundt med 1,6 motor....;)

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør også sjekke med Møller om alle servicer er fulgt, det kan ha en del og si, i.o.m at det er mange hobbymekkere. Ikke at det bør være noe negativt i det, så lenge de vet hva de gjør ;)

 

Det finnes mange VR6'r som er grisekjørt og som nevnt over, lekker olje. De aller fleste VR6'ne som går på veien den dag idag blir fryktelig varme ved litt mere aggresiv kjøring enn den normale mann i gata. Spesiellt på sommer'n.

 

Den som ligger på AutoDB linken ser grei ut, men du mangler det lille extra som gjør VR6'n til en VR6, skinninteriøret. Derfor synes jeg prisen er litt stiv. Hadde bilen hatt skinninteriør så kunne prisen holdt seg der, tatt i betrakting at bilen selges slik den er på bildene og at den har blitt tatt godt vare på.

 

Synd du ikke bor i Oslo området.. Har 2 kompiser som skal bygge om Vento'n min til Sommer'n :)

Kjøper donor bil ifra Tyskland og flytter over alt av deler :)

Uno, Dos, Audi, Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal sjekke med møller angående servicene og sånt :) men hvis selgeren er så seriøs som han mener at han er så er det jo en veldig bra bil? bortsett fra det at det ikke er skinn-interiør, som jeg også mener er et must i en vr6:p kommer nok til å prøve og prute prisen ned mot 60 hvis jeg bestemmer meg for og ta den :) og heller prøve og få tak i brukt skinn-interiør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår