brostuen Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg anlegg fra USA ettersom dette er mye billigre hen her hjemme. Tenkte på dette: https://www.sonicelectronix.com/item_8241_Kicker+ZX1500.1+%2B+2+12-+CVX12+Dual+2+ohms.html Og https://www.sonicelectronix.com/item_3572_Kicker+KS5.2+--+ON+SALE-+--+.html Regner med ca 8000kr+ for frakt og moms. Ser det bra ut? Noen som har handlet fra sonicelectronix? Noen problmer? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hørt mye bra om dem, men aldri handlet derfra selv. Når jeg først skal kjøpe billig fra USA, handler jeg heller fra Indo Audio, som er enda billigere. Er vel stort sett samme opplegg, men Indo er vel hakket mer useriøs, derav de lave prisene. :P Kjør på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Sett litt på Indo Audio, men virker litt useriøs. Betaler Gladlig 1500kr mer for at varene kommer sikkert og fort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Da er det jo greit. :P Det fine er jo at man har valget. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 skal handle selv fra dem denne uka, blir nytt batteri og forsterker samt noen kabler og koblinger fra dem for meg. :) Men hadde heller gått for en av disse to variantene, da kicker har et rykte på seg til å levere dårlig lyd: alt 1: forsterker: https://www.sonicelectronix.com/item_9952_Pioneer+Premier+PRS-D2000SPL.html sub: 2 x https://www.sonicelectronix.com/item_9238_Pioneer+Premier+TS-W3001D4.html alt 2. forsterker: https://www.sonicelectronix.com/item_9338_--+OVERSTOCK+SPECIAL+--+Hifonics+BXi2607D.html sub: 2 x https://www.sonicelectronix.com/item_9265_Alpine+SWX-1243D.html eller så kan du blande innenfor alternativene, men jeg syns begge dem to oppsettene over er bedre enn kicker valget ditt. Skal selv ha den forsterker jeg liket til over. ;) høyttalere kan du velge selv, mange bra merker å velge mellom, alpine, pioneer, infinity, focal, morel, kicker, mb quart etc etc. edit: Har handla 2 ganger fra dem før, ingen problem. ;), Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Ok. Godt å høre:D De Pioneer oppsettet så virklig intresant ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Tenke jeg skulle kjøpe meg en Cd spiller med Dvd. Slik fancy med skjerm som kommer ut:) Budsjettet ligger på 400-500US dollar. Noen som kan hjelpe meg å finne en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 har du noen krav som divx, usb inngang osv, eller er det et fett? enkelt din: Panasonic CQ-VD7005U (aux inngang bak): LINK Clarion VRX575USB (aux og usb inngang bak, spiller av divx): LINK Pioneer AVH-P4900DVD: (ingenting ekstra, men det er pioneer, hvor mye det har å si er opp til deg): LINK dobbel din: Kenwood DDX-6019 (aux inngang bak): LINK Panasonic CQ-VD6505U (aux inngang bak): LINK Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hadde hvert kjekt med USB inngang. Men hva er Divx godt for? Og passe slik Dobbel Din inn i alle biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Gunnar Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Er det jeg som er tilbakestående eller står det på sonic at de ikke kan levere Kicker i andre plasser enn Amerika? Siter CV! Stroker PRO 15 Rockford Fosgate T40001BD Kinetik HC2400 Club 140dB+ :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hvor står det hen? Husker jeg bestilte klær fra USA og da var det noen merker de ikke sendte til utlandet. EDIT: Sonic Electronix, Inc. can only ship Kicker products within the United States of America. Ser slik ut ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 haha, det sender det dem. Bare legg det i handlekurven. ;) Det er USA, business is business! Jeg har bestilt masse kabler og diverse koblinger som er kicker, ingen problem. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaffyDuck Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Sonic Electronix er veldig bra å handle fra. Det er god service og du får det du bestiler ganske raskt. Så det er å anbefale å handle derfra, har selv kjøpt anlegg derifra. Og det funker som bare det. Siter 1993 - Opel Omega A 2.0i - Kræsjet 2002 - Volkswagen Passat 1.9tdi 4 Motion - solgt 1992 - Opel Omega A 2.0i - Havarert På leting etter ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brostuen Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Lurer på en ting. Har de moms i USa også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 tar gjerne 3-4 uker å få pakken fra du lager ordren til du får den. Tar ca 2 uker å registrere penge overførselen + 1-2 uker i frakt. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg