Lurifax Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Da kan jeg legge ut en prosjekttråd om min Mazda 323Gtr. Jeg fant ut at jeg skulle ha meg en liten bil med stort potensiale til en billig penge. Da var det Gtr som slo meg. 185hk orginalt med stort potensiale. Bilen var orginal når jeg kjøpte den. MODS: Turbo-xs boostcontrooler. Revotech dumpventil. Green filter. Walbro bensinpumpe. 2,5" eksos fra turbo. Auto-gauge Instrumenter. Turbo timer. Planer: Ovehale motorn med nye wiseco stempel. Plana & porte topp. Større intercooler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifax Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Overhalinga er allerede i gang. Motoren begynnte å bruke olje i forrige uke, Første som slo meg var at ventiltettningene var gåen. Da jeg hadde tad av toppen så jeg at det manglet en del av pluggen. Den lille delen som manglet hadde logget å koset seg imellom stempel å cilynder å laget noen fine riper. Så da var det bare å ta ut motorn å levere til borring. Når motorn først er ute fant jeg ut at det var like greit å ta en sikkelig overhaling, så det blei balansert veiv, porta & plana topp. Oppdatering kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Venter i spenning! bilder av uhellet? Artig bil du har fått deg! men da har dette skjedd før du kjøpte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Kult prosjekt :) Hvis du ikke har letta den bilen vanvittig veier den ikke 890kg, men minst 1250kg.. litt avhengig om du har ac, abs og slikt. veide vel min til 1280 med endel bensin, med abs uten ac. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Kult prosjekt :)Hvis du ikke har letta den bilen vanvittig veier den ikke 890kg, men minst 1250kg.. litt avhengig om du har ac, abs og slikt. veide vel min til 1280 med endel bensin, med abs uten ac. hvertfall. for jeg har hatt gtx og den hadde egenvekt på 1180kg Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifax Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Lita oppdatering. Da va alt av deler kommet, mangler bare blokka som ennu er på borring. Fikk intercoolern i går, så meget bra ut. Blir vel ei uka me pussing å polering på røran til intercoolern. Camera ennu på reprasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifax Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Legger ut noen bilder av overhalinga mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg