spancer_87 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hei. Som dere ser på tittelen, så skjønner dere nok hva det er snakk i. Lurer på om noen har tips om hvor jeg kan finne tak i sportsluftfilter som monteres direkte på forgasseren? Helst Norske sider, men trenger ikke være det. Er til Lancer'en min=):naaaws Lurer samtidig på om noen har erfaring med feil på de elektriske vinduene på denne bilen? når bilen står å bakker, og jeg trykker på knappen for å få ned vinduet på førersiden, går turtallet litt ned på motoren, noe som tyder på at det er et sollid strømtrekk, men det skjer liksom ingen ting! Deffekt motor til vindusheisen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Hei. Som dere ser på tittelen, så skjønner dere nok hva det er snakk i. Lurer på om noen har tips om hvor jeg kan finne tak i sportsluftfilter som monteres direkte på forgasseren? Helst Norske sider, men trenger ikke være det. Er til Lancer'en min=):naaaws Lurer samtidig på om noen har erfaring med feil på de elektriske vinduene på denne bilen? når bilen står å bakker, og jeg trykker på knappen for å få ned vinduet på førersiden, går turtallet litt ned på motoren, noe som tyder på at det er et sollid strømtrekk, men det skjer liksom ingen ting! Deffekt motor til vindusheisen?? Kjenner ikke til Sportsfilter som kan monteres direkte på forgasser, men til spm 2. så er det kansje bare vinduet som har hengt seg opp, lenge siden det har blitt brukt? Jeg hadde samme problem på sierraen, da var det bare noen stag som hadde hengt seg opp. så lenge motoren mister litt turtall så er nok vindusheisen ok. Av med dekselet på døren og sjekk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 kommer ann på hva slags gasser du har da, men kollevold.no har sikkert noe som passer. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 KN har til mange gassere iallefall, men om de har til noe særlig japsegassere er verre, veit at du får universal, der du kutter til bunnbplata til filteret så den passer din forgasser. KN det er snakk om nå. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spancer_87 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Takker for gode svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg