SunnyGTi2.0 Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Noen som har erfaringer med forsterkerene fra Pyle? Har ikke hørt så mye om forsterkerne deres selv, men mener å huske at ALJ_GSi solgte pyle dempematter.. Jeg fant en på 4x250W max. Er dette jalla-watt? Hvordan vil den være i forhold til en boss-forsterker? Modellen det er snakk om; Pyle Eternal Pla 4170 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Pyle er ræva!! eller hva sier du andreas?:D Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by bass84 Pyle er ræva!! eller hva sier du andreas?:D Har du prøvd en Pyle forsterker? Sammenlignet den med noe annet? Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 har hørt og sett en pyle spille, funker helt greit, men aldri noe jeg ville ha kjøpt. spillerne og multimedia tror jeg de er mye bedre på. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Jeppsann.. Da har jeg kjøpt meg en Pyle-forsterker. Dersom den ikke er noe særlig ser jeg bare på den som noe midlertidig til jeg får bedre råd.. Den var ihvertfall ikke altfor dyr. Gav 1200kr for den, ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Grattis med et bom kjøp;) neida vil funke sikkert greit. hva skal du drive den med? Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 pyle=boschmann=drit samma driten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 eternal serien er helt greie forsterkere. de levere det de skal, men er litt store. Til helt vanlig bruk funker dette helt greit. Er ihvertfall bedre enn boss og alt det tulle der som noen kommer med her nå. Helt eing at multimediaen, dempe mattene og kondisene til pyle er det beste fra dem. der er de bedre enn mange andre. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 du har ihvertfall fått den sinnsykt billig og til den prisen får du ikke noe bedre Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Håper den er bedre enn den 1000watt Pyle 12" driten, vi prøvde... En gammel 160w RF forsterker kjørte elementet rett i bånn. Og da sto den til og med i en liten lukket kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Count Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 jeg har en sånn Pyle-forsterker. Men, dessverre kom jeg i skade for å koble den på for lav mostand. tror jeg var nede 4 ohm. Hva kan jeg ha ødelagt da? Det skraper og piper i den. Men bare litt... Siter 24v Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by Count jeg har en sånn Pyle-forsterker. Men, dessverre kom jeg i skade for å koble den på for lav mostand. tror jeg var nede 4 ohm. Hva kan jeg ha ødelagt da? Det skraper og piper i den. Men bare litt... koblet med for lav motstand? Impedansen på vanlige bilhøyttalere er da 4ohm. Effekten på forsterkeren er også oppgitt ved 4ohm. Det er liksom det den skal ha.. (selv om det sikkert funker fint med 2ohm også ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Count Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Da var det nok 2 ohm.. Det var to parallellkoblede Boston Pro suber. Den ble jo ihvertfall heelt dust av det. Siter 24v Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg