Gå til innhold

audi 100 2.3E luftfilter borring??

Ranger emnet


smeden

Anbefalte innlegg

Kan anbefale 8", 10", 12" :P Kommer ann på hva du selv liker, og hva slags smak du har selv det. Jeg forelsket meg helt i 10" etter å ha hatt 1 JL-Audio 10w7 (et helt sinnsykt rått element) har nå 2 12" DLS UR12 elementer som også spiller sinnsykt godt. Men om du skal ha 1x12" eller 2x12 eller hva du skal ha er det best å prøve seg frem med selv. Bare husk at det er viktigere med god strøm og god forsterker enn et bra element...

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs å god du er til å lakke selv da.. :P

Prisen må du bare høre rundtom hos lokale lakkerere.

 

 

Mer buldring og risting i bilen, tett kasse og 2x12". God nok lyd, En 12".. Selv kjører jeg med 2x12" i tett kasse. Gode feite kabler til forsterker, og en kraftig forsterker. Lurer dog på å gå ned til bare ett eller to 10" superkraftig element (~1500w+), merker at 12"-erene er trege. Det er min erfaring...

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle råden har fått tak i en tolv tommer i en lukka kasse men eg veit ikkje kor stor forsterker eg trenger for og kunne drive denne bra fikk den gratis:):)

 

men e det unormalt og bruke delefilter inni kassen fordi denne suben spiller alle toner vestje ka eg ska gjøre noen råd?;)

 

sorry hvis eg skrive rotet men eg har dysleski vis det forklare sakeN:)onfiredevi onfiredevi

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ofte på magneten på elementet hvor mange ohm spolene er, og hvor mange watt den er på. Men hvis det er noe billiggreier så funker det meste av forsterkere (men vil jo såklart anbefale ei monoblokk). Men hvis du kjøper en kraftig forsterker så har du jo til senere også. (hvis man tenker det på den måten)

 

Forsterkere deler frekvensene til elementet. (Lp og Hp filter)

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ofte på magneten på elementet hvor mange ohm spolene er, og hvor mange watt den er på. Men hvis det er noe billiggreier så funker det meste av forsterkere (men vil jo såklart anbefale ei monoblokk). Men hvis du kjøper en kraftig forsterker så har du jo til senere også. (hvis man tenker det på den måten)

 

Forsterkere deler frekvensene til elementet. (Lp og Hp filter)

 

så eg trenger ikkje få tak i et deler filter... det e intrigret i forsterkeren??

 

men er det så lurt å åpne en lukka kasse da???

tror ikkje det e sånn billi drit

men veit no aldri fikk jo ann gratis av brudern

onfiredevi

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om Arizona Eagle ja... Men ikke noe mere enn det heller :P

 

Å åpne ei lukka kasse? Hvorfor skal det være noe problem? Du åpner jo ikke selve kassa da, du skrur bare løs elementet å tar det ut.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår