EirikA4 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Skulle heller kjøpt 19" og senka til buene nærma seg dekka, da er fortsatt bilen høy under og det er ingen problem. Nå ser den bare rar ut. Men det er da bare min ubrukelige mening :) meningen din er ikke ubrukelig, men saken er at jeg må ha litt gummi på felga pga. veien (1 mil tur/retur med mange humper hver dag:x) MEN på sommeren har jeg ikke noe problem med å ha den lav:thumb MEN på vinteren derimot er jeg veldig redd for glassfiberfangeren, er kipt å knuse fangeren på en isklump som kommer fra en hjulbue eller lignende:eek: så hvis du finner meg et senkesett som ikke senker mye på maximum så er jeg selvfølgelig interisert:D men vurderer å heller bruke penger på åpent luftfilter og effektanlegg;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Din bil -ditt valg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Din bil -ditt valg ;) stemmer det:thumb Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Ble voks på bilen i dag:D fant ut at jeg nok hadde gjort et dårlig forarbeid når det gjelder lakkingen av grillen så jeg tok den av igjen og er nå ferdig lakket, skal på i morgen;) fikk også limt noen lister som hadde løsnet på endene, midt på døren. slenger ut noen bilder:D Blankt tak:D Black `n white stemningsbilder Blir ikke sint av en komentar....:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 ser veldig bra ut :) får håpe at JD ikke mister hydraulikktrykket og knuser bilen .... :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 ser veldig bra ut :) får håpe at JD ikke mister hydraulikktrykket og knuser bilen .... :) takk:D hehe ja ikke sant, nei john-deere`n mister aldri hydraulikktrykket vettu;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Var blank og fin :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Kjempefin Audi:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Var blank og fin :) Kjempefin Audi:) Takktakk, hyggelig å høre:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoZZheim Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 fin å ren.. fet bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Takker for alle de positive kommentarene:thanks Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 får vel komme med en liten update, ikke det at det har skjedd så mye med bilen, da jeg har vært nok opptatt av tentamener og nå eksamener, er også usikker på om jeg skal koste på bilen noe mere, ettersom jeg skal flytte til trondheim for å studere på NTNU neste høst, men litt blir det vel uansett:D jeg synes motoren har gått litt dårligere i det siste, lurer på om det er pluggene som bør skiftes, motoren går litt ujevnt og mister dreiemoment noen steder på turtallsregisteret, noen som har noen tips så er jeg meget interisert jeg fant fort ut at jeg var en dårlig lakkerer:x så denne gangen kjøpte jeg ny lakk + grunning, jeg fjernet all lakk pusset så ned og rengjorde godt så grunnet jeg deretter 2-3 lag lakk slik ble resultatet som dere har sett før;) hva synes folket om at jeg fester disse alpine merkene på skjørtene?? harry eller pent?:) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Harry! Men grillen ble fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Btw, siden jeg har sportsinteriør og sline ratt så vil det vel ikke si at det er en 1.8QS??? Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Harry! Men grillen ble fin. hehe takker, hadde vel ikke regnet med noe annet fra deg rune du er ganske ren av deg;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg