EirikA4 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Holdt på å si at du burde dra innom å kikki i butikken deres for de har utrolig mye kule felger der nå! Helt til jeg så "Sted: mo i rana" :) hehe ja blir litt langt å kjøre:driving Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Etter å ha sett på badv12s gamlebil fikk jeg litt inspirasjon, så skal prøve å få lakkert ramma matt svart og kanskje ringene også på grillen, må vurdere det:D også er plexi ruter fra solarplexius bestilt:yummy: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Takkerogbukker, har sett på din og, og den er meget fin;)ja hmm, kanskje det, skal vurdere det, men ringene tar jeg aldri:nono: er de vanskelige å få av?? kanskje jeg skal ta av a4 og 1.8 merket, resten beholder jeg:D blir sikkert litt senere jeg gjør det:) Takker:) de er ikke vanskelig å få av nei. Får at det skal være ekstra lett, bruker du en hårføner for å smelte limet. men det som kan brukes er fiskesnøre og citrusrens. husk å polere litt på området du har brukt citrus rensen. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 jeg brukte hårføner, fiskesnøre, avfettning og visakort.. brukte ca 40 min på å få alt av og forsiktig skrape vekk limet som satt igjen ;) ble mye cleanere uten emblemene(ringene står da seff igjen) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ikke bruk varmepistol og snu deg vekk og glem hele greia når noen prater til deg... Funker JÆVLIG dårlig... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ikke bruk varmepistol og snu deg vekk og glem hele greia når noen prater til deg... Funker JÆVLIG dårlig... HAHA:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 jeg brukte hårføner, fiskesnøre, avfettning og visakort..brukte ca 40 min på å få alt av og forsiktig skrape vekk limet som satt igjen ;) ble mye cleanere uten emblemene(ringene står da seff igjen) supert, hørtes ganske så greit ut:D hehe ja ringene må være der, viste ikke helt om skarlberg mente at alt skulle bort, der og da, men det gjorde han selvfølgelig ikkebabyhmm? Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Men hva synes dere om at jeg lakkerer grillen mattsvart(rammen og ringene) noen som tror det blir bra?? eller skal jeg droppe det? har handlet lakk i dag:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 HAHA:D Jepp:P Men "heldigvis" krasja fatter'n bilen min like etter, så jeg måtte ikke ut med ei krone for den bakluka:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 hvor mange sota plexiruter bestilte du da? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Men hva synes dere om at jeg lakkerer grillen mattsvart(rammen og ringene) noen som tror det blir bra?? eller skal jeg droppe det? har handlet lakk i dag:D Det kunne vært litt kult, jeg synes du skal gjøre det. ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Men hva synes dere om at jeg lakkerer grillen mattsvart(rammen og ringene) noen som tror det blir bra?? eller skal jeg droppe det? har handlet lakk i dag:D Jeg er ikke noen sånn super fan av det (synes ringene må synes i fronten :P). Men det ser forsåvidt ikke så stygt ut. Så hvis du tror det blir fett er det bare å kjøre på! :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Det kunne vært litt kult, jeg synes du skal gjøre det. ;) Jeg er ikke noen sånn super fan av det (synes ringene må synes i fronten :P). Men det ser forsåvidt ikke så stygt ut. Så hvis du tror det blir fett er det bare å kjøre på! hehe, ja har forresten så har jeg nå en ekstra Rs4 grill liggende, som ble feilbestilt så hvis det ikke blir bra, bytter jeg bare tilbake, hehe:D:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 hvor mange sota plexiruter bestilte du da? Bestilte selvfølgelig 5 når jeg først bestilte:thumb Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Visst lakkerer ringene foran må du holde optikken på bilen svart videre da sysn jeg, ikke skaffe feks chrome speil eller chrome lister rundt vinduene. Nei mente ikke ringene bak, Men vurderer faktisk sjøl om jeg skal fjerne mine. Har sett en del uten, og må inrømme det ser bra ut på en del biler asså. Uansett har lyst på litt forandring. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg