naSSa Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Hei, hadde tenkt å lakke noen deler inne i bilden. Sånn som f.eks. ramma rundt radiospilleren. Tenkte på hvilken lakk jeg bør bruke til en slik jobb? Den skal ikke være klissete når man tar på den. Takk for hjelp. //naSSa Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Tja billakk for eksempel Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 lakken er ikke klissete når den er ferdigherdet ;) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Hvor får jeg kjøpt den lakken jeg trenger? skal lakke over sort foresten til sølv! Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Den får du kjøpt hos en lakkleverandør, eller du kan stikke innom et lakkverksted og kjøpe der Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Den får du kjøpt hos en lakkleverandør, eller du kan stikke innom et lakkverksted og kjøpe der Har du link til noen sånne lakkleverandører. Men vil helst vite om steder hvor jeg kan dra dit selv og kjøpe det. Helst ett sted i Lørenskog. Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Slå opp i gule sider i telefonkatalogen du, så finner du dei som er i ditt nærområde, jeg har ikke peiling på hvilke leverandører som er der du bor, jeg vet bare om dei som jeg bruker her jeg bor Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg