Koyo1 Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Har en golf 2 1984 Modell. det virker som om jeg kjører tomfor bensin og bilen stopper. jeg kan starte bilen med en Gang igjen. og kjøre videre. den akselrerer dårlig også må gi full gass. da røkker den en del som kommer den for fult. jeg harfått den till og gå bra på tomgang. har bytte plugger fordeler lokk. stiften ser ut til og være ok. Bensin filteret ser ok ut. men mitt på motoren sitter det en rund metall boks som det ser ut til og gå bensin igjenom er litt usikker på hva dette er lurer på om det kan være orginalt Bensin filter. Hååper det er noen som kan gi meg noen gode råd :cab :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 For det første er det kurrant å si HVILKEN motor dette dreier seg om. Er det en Kjetronic motor (GTI 112hk) har du vel en "colaboks" som er bensinfilter. Evt en gassermotor kan Pierburg gasseren være kødden. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Den "boksen" midt på motoren er et bensinreservoar. Siden du har denne så har du vel mest sannsynlig forgassermotor, da enten på 75, 85 eller 90 hk? Og ja, du har ikke stift på din motor da du har transistortenning ;) Men for all del.... Problemet er, som Eyelid sier, mest sannsynlig i forgasseren. Det kan være vann i dysene som følge av kondensering, ising v/ progresjonshullene (forvarming fungerer ikke), vakumlekkasje (gir også feil tenning), defekt pakning mellom innsug og forgasser osv osv osv. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koyo1 Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Klart jeg har stift påmotoren er en 1.6 liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Det er ikke "klart" ut ifra 1.6, men var skifte på 1985 modellen, så "klart" at din 1984 model har. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg